• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detail ruimte Den haag

Lekkere kleur ook, blauwgrijs toevallig? Die kleur hebben wij in de bijkeuken! :joy: Is iets van een 2k expoxy ding met eroverheen nog een of andere sterke laag ofzo,...

Wordt een mooie ruimte zo! Komt er beneden ook nog opslag/inrichting en keukentje e.d.?
 
1zee14x.jpg


Ik moest vanmiddag even in de straat zijn.
 
  • Leuk
Reactions: teertsniam
Ik had het idee, dat jullie bezig waren met laatste verfklusjes en wilde niet in de weg lopen. Als ik het geweten had, had ik misschien een handje kunnen helpen met de bankjes.
 
  • Leuk
Reactions: teertsniam
Heeel dik die vloer!

Ik zit erg te twijfelen wat ik met mijn garage vloer moet.. vind dit wel een goed idee!

Krijg morgen een schilder voor een offerte (voor de rest van het huis) en ga eerst eens informeren of dit bij hun ook mogelijk is
 
  • Leuk
Reactions: teertsniam
Mooie ruimte en gaaf ook die Volvo.
Wij zitten zelf op de Binckhorst, kom wel eens bij je buurten (als ik welkom ben).
 
  • Leuk
Reactions: teertsniam