@Cordoba : inderdaad met 4 cylinder boxer.
De pitotbuis werd door Tim met de hand opgewreven met een badstoffen pad. Hij gebruikte hiervoor Mothers Wax - Mag & Aluminum Polish.
De vorm zal hierdoor niet veranderd zijn; het is eerder een chemische polish.
Qua hoeveelheid produkten valt dit eigenlijk nog mee; de fleetwax was wel half leeg na gebruik.
zie foto :
Wat de 845 betrof hebben we ongeveer een 4de van de fles gebruikt (da's ongeveer de hoeveelheid wax voor 3 auto's)
Bij het foamen heb ik er wel 3 flesjes van de foamlans doorgejaagd ( gemengd spul weliswaar) da's ongeveer 2,1 liter schuimmengsel ( ongeveer 330ml magnifoam).
Ik vind het produktverbruik eigenlijk nog meevalllen aangezien hier toch 22m vleugellengte inbegrepen zit (11m spanwijdte bovenkant en onderkant)
Waar je wel rekening mee moet houden is het feit dat dat die klinknagels ervoor zorgen dat je pads enorm slijten...je kan ze daarna bijna de vuilnisbak ingooien. De kompressorpads bleken hiertegen beter bestand te zijn.
Een padwasher is hier ook zeker aan te raden door het feit dat volledig kleien hier praktisch niet haalbaar is. Hierdoor worden je pads natuurlijk erg snel vuil en verzadigd.
Hopelijk heb ik hier ongeveer je vragen mee beantwoord.
De pitotbuis werd door Tim met de hand opgewreven met een badstoffen pad. Hij gebruikte hiervoor Mothers Wax - Mag & Aluminum Polish.
De vorm zal hierdoor niet veranderd zijn; het is eerder een chemische polish.
Qua hoeveelheid produkten valt dit eigenlijk nog mee; de fleetwax was wel half leeg na gebruik.
zie foto :
Wat de 845 betrof hebben we ongeveer een 4de van de fles gebruikt (da's ongeveer de hoeveelheid wax voor 3 auto's)
Bij het foamen heb ik er wel 3 flesjes van de foamlans doorgejaagd ( gemengd spul weliswaar) da's ongeveer 2,1 liter schuimmengsel ( ongeveer 330ml magnifoam).
Ik vind het produktverbruik eigenlijk nog meevalllen aangezien hier toch 22m vleugellengte inbegrepen zit (11m spanwijdte bovenkant en onderkant)
Waar je wel rekening mee moet houden is het feit dat dat die klinknagels ervoor zorgen dat je pads enorm slijten...je kan ze daarna bijna de vuilnisbak ingooien. De kompressorpads bleken hiertegen beter bestand te zijn.
Een padwasher is hier ook zeker aan te raden door het feit dat volledig kleien hier praktisch niet haalbaar is. Hierdoor worden je pads natuurlijk erg snel vuil en verzadigd.
Hopelijk heb ik hier ongeveer je vragen mee beantwoord.