Jij bent toch altijd al in het voordeel: als jij gaat wassen heb je tenminste het Zonnetje in de wasbox staan.Ja, die ken ik geloof ik wel. Met batterijtjes ofzo erin? Met wassen wellicht minder handig. Dan toch maar de gaskachel mee.
Jij bent toch altijd al in het voordeel: als jij gaat wassen heb je tenminste het Zonnetje in de wasbox staan.Ja, die ken ik geloof ik wel. Met batterijtjes ofzo erin? Met wassen wellicht minder handig. Dan toch maar de gaskachel mee.
Ik denk dat de grond in de meeste delen van Brabant een stuk goedkoper is (met uitzondering van regio Ehv.). Daarnaast ken ik meer concepten waar je een soort parkeergarage met dichte buitenwanden hebt als wasbox concept, als ik me niet vergis heeft bijvoorbeeld ook Bob's in diverse plaatsen zo'n concept, heeft de Bob's vlakbij CC ook niet zo'n concept?Klopt @Het Zonnetje. Echt binnen kunnen staan zoals hier in Oss is een zeldzaamheid, al zit er nog eentje hier niet ver vandaan. Misschien geven brabo’s meer om hun auto’s?![]()
Ik was er niet bij, herinner het mij nu opeens wel weer. Leuke periodes destijds op en naast het forum. Als ik zo in dat topic terugkijk naar al die namen van die jaren vraag ik me weleens af wat die mensen nu allemaal doen. Er zijn er nog een aantal blijven hangen maar die tijden waren ook echt leuk op het forum. Wat vliegt de tijd voorbij zeg. En weer ontopicIn het verre verleden hebben we een aantal maal in een overdekte wasbox een poets meeting gehouden.
Post in topic 'Detailmeeting : Over de IJssel 2014'
https://forum.carclean.com/threads/detailmeeting-over-de-ijssel-2014.13988/post-253551
Dat was vandaag serieus mijn gedachte terwijl ik ‘deze leuke hobby’ aan het uitvoeren was in de kouJij bent toch altijd al in het voordeel: als jij gaat wassen heb je tenminste het Zonnetje in de wasbox staan.![]()
Wat fijn dat je even tijd had voor de Fabia.Ik denk dat de grond in de meeste delen van Brabant een stuk goedkoper is (met uitzondering van regio Ehv.). Daarnaast ken ik meer concepten waar je een soort parkeergarage met dichte buitenwanden hebt als wasbox concept, als ik me niet vergis heeft bijvoorbeeld ook Bob's in diverse plaatsen zo'n concept, heeft de Bob's vlakbij CC ook niet zo'n concept?
Overigens vanmiddag voor ik naar huis ging, in de parkeergarage op het werk even de ramen van de Fabia gedaan, dan is er alleen wat wind van de garageventilatie, en is de temperatuur toch al snel richting 15 graden.
Bedankt voor de tip @Altos kom nog weleens in weertIk weet in Eindhoven, Den Bosch, Nederweert sowieso wasboxen die binnen zijn. Voor €7,- zolang wassen als je wil en daarna gratis stofzuigen/drogen. Washin7, All-in Carwash...handig voor af en toe en voor mijn hoge werkbus.
Nou voor mooie handen hoef je niet te gaan detailen in de kouIets in de trend van: Wie mooi wilt zijn moet pijn leiden.
Dit is pas de tussenfase, het gaat van rood naar wit naar paars. Dat an sich is nog niet zo' n probleem afgezien van de gevoelloosheid wat gewoon lastig is.Ja, dit herken ik. Alleen werden mijn vingers enorm rood. Wat hebben we toch een leuke hobby elke winter!
Sprayer met glasreiniger en inderdaad een glasdoek, het ging er vooral om dat de Rain-X op een deel van de voorruit minder effectief was, en om de ruiten met de jaarwisseling zo schoon mogelijk te hebben, vorig jaar had ik een brandplekje op een zijruit maar dat plekje gelukkig wel weg kunnen polijsten met glas polish.Wat fijn dat je even tijd had voor de Fabia.
Doe je dan je ramen met glasreiniger en een glasdoek? Of wat anders? Ik doe dat eigenlijk alleen als extra na het wassen, want anders is mijn gedachte dat ik allemaal vuil over de ramen aan het uitsmeren ben.
Maarja, ik heb laatst ook bekend (ookal had niemand dat gelezen) dat ik de achterruit aan de binnenzijde mogelijk nog nooit heb schoongemaakt.
Dus waar maak ik me druk om![]()