Vanochtend maakte ik de reis naar ThaBird.
Samen hebben we mijn auto bekeken en vervolgens zijn we aan de slag gegaan met het volgende:
Beoordelen van de algehele staat en swirls:
Lijkt me duidelijk...
Daarna hebben we de auto gewassen en gekleid. En toen de belangrijkste stap: het aanpakken van de swirls. Ons plan van aanpak was om met SSR2.5 aan de slag te gaan, maar zelf met oranje pad waren verbeteringen maar moeilijk zichtbaar. ThaBird had een nieuwe zending Menzerna binnen gekregen en dat had meteen het gewenste resultaat: weg swirls en omdat we het vermoeden hebben dat de motorkap gespoten was, hadden we meteen het hardnekkigste paneel van de auto gehad.
De andere panelen lieten zich ook makkelijk behandelen met de Menzerna. Na de Black Hole en Collinite had de auto een hele diepe zwarte look gekregen.
Plaatje bij het praatje:
Ik wil ThaBird (nogmaals) bedanken voor zijn scherpe blik, zijn adviezen en zijn gastvrijheid (ook zijn vrouw en geweldig leuke zoontje).
Samen hebben we mijn auto bekeken en vervolgens zijn we aan de slag gegaan met het volgende:
Beoordelen van de algehele staat en swirls:
Lijkt me duidelijk...
Daarna hebben we de auto gewassen en gekleid. En toen de belangrijkste stap: het aanpakken van de swirls. Ons plan van aanpak was om met SSR2.5 aan de slag te gaan, maar zelf met oranje pad waren verbeteringen maar moeilijk zichtbaar. ThaBird had een nieuwe zending Menzerna binnen gekregen en dat had meteen het gewenste resultaat: weg swirls en omdat we het vermoeden hebben dat de motorkap gespoten was, hadden we meteen het hardnekkigste paneel van de auto gehad.
De andere panelen lieten zich ook makkelijk behandelen met de Menzerna. Na de Black Hole en Collinite had de auto een hele diepe zwarte look gekregen.
Plaatje bij het praatje:
Ik wil ThaBird (nogmaals) bedanken voor zijn scherpe blik, zijn adviezen en zijn gastvrijheid (ook zijn vrouw en geweldig leuke zoontje).