• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Diamondite Glass Resurfacing Creme & Glass Leveling pad

Moeilijk te zeggen, verminderen zal zeker lukken. Je haalt glas weg dus je zou denk het is gewoon een kwestie van doorgaan alleen heb je wel een kans dat je dat blijft zien als de zon erop schijnt.
Dan zie je glooiing erin.
 
Dat is dus kiezen tussen 2 slechten.....

Ik ga er eens over nadenken....

Anders wordt het een baksteen.....:D
 
Hit: Dotje middel + heen/weer over de behandelende plek
Pass: het heen/weer gaan volgens het dambordpatroon
 
Leuke review Dennis!

Kun je in het kader van een test eens dit op een oud paneel met lak doen en dan "meten" hoeveel lak je wegneemt?
Puur om eens te kijken hoe grof/agressief je glas te lijf moet gaan tov lak.

Ben ik best wel benieuwd naar.
 
Leuke review, ik heb rondom ook allemaal krasjen op me ramen en in de volle zon zitten er ook eigenlijk swirls in. Ik heb hier best wel moeite mee eigenlijk.

Hoe zou je dit product kunnen vergelijken t.o.v het laten polijsten bij zo een glasbedrijf met zo een polijstrobot?

Ik probeer het liever zelf natuurlijk, dan het te laten doen door een ander.
 
het glasbedrijf heeft wel beter de mogelijkheid het glas te koelen.
denk dat er best wat warmte te verduren krijgt?
 
@Dibbuz, dus het is niet nodig om dit na te bewerken of iets dergelijks? Zou je met de dap900 op standje 5 of zo al resultaat kunnen boeken denk je?

Bij mij zijn de krassen wel dieper en meer dan die Dana denk ik, wil geen miskoop doen namelijk:schaam
 
Nogmaals er staat op dat het op een D/A kan maar ik denk dat het dan een stuk minder krachtig is. De voorkeur ligt voor mijn gevoel echt bij een rotary zeker voor diepere krasjes dan dit.
 
tamer zei:
... Hoe zou je dit product kunnen vergelijken t.o.v het laten polijsten bij zo een glasbedrijf met zo een polijstrobot? ...

Er is wel verschil in slijpen (met een loeihard middel) en polijsten zoals Dibbuz heeft gedaan.
Ik heb het vermoeden dat de robots eerder werken met glasslijpmiddel en daarna afwerken.
Die slijpmiddelen breken nauwelijks af. Dan wordt er als drager ook rubber gebruikt in plaats van vezel.
Met dat soort hard spul moet je zelf niet zomaar op je autoruit spelen (denk ik dan :weetniet )

Onze salontafel moet naar de glashandel (ongelukje, scherf eraf) ik zal eens navragen.

Hans
 
Dennis,.super bedankt voor de revieuw. Kun je wat vertellen over het aantal RPM's dat je heb gedraaid met de rotary?
 
Ja, heb ik. Maar ik verwacht een andere drager nodig te hebben.
Dus ik zoek ff een gladde rubberen backingplate
Als ik die heb ga ik proberen ..... :-"

Hans
 
Ik ben voornemens binnenkort ook eens langs die mannen in Utrecht te rijden om wat zakjes aan te schaffen. Ben zeer benieuwd naar hoe dit werkt en/of gaat werken.

Verder heb ik voor het testen een bijzonder mooi testobject. Een bevriende realatie heeft speciaal voor mij een spiegel met een kras aangeleverd. Ik hoop daarop dus wat te kunnen gaan beproeven, maar mocht je het samen willen doen, dan neem ik de handel wel mee naar het midden van Nederland. Een spiegel lijkt mij fantastisch hiervoor, want door het spiegelen zul je denk ik bijzonder duidelijk kunnen constateren wat de vorderingen zijn.

Ben benieuwd naar jouw zoektocht voor een gladde rubberen backingplate.