• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dibbuz vanaf 1 maart @ your service!

Gefeliciteerd, toch een manier om van je hobby je werk te maken zonder dat je gezondheid in gevaar komt, want je zit niet de hele dagen in rare posities.

Kan er al eens overheen gelezen hebben, maar komt er bij het nieuwe pand ook een plek om 1 auto binnen te zetten?
 
Dennis,

Van harte gefeliciteerd. :party:

Ik had het ookal aan zien komen na jou fantastische hulp (aan mij en andere) van de zomer.
 
Van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan Dennis :party: (al dacht ik eerlijk gezegd ook dat je al bij CarClean werkte)

Je zou inderdaad wel gek zijn om deze mooie kans te laten lopen !

Dana, Mirjam, Tim en Bert: gefeliciteerd met jullie nieuwe collega.
 
Paultjuh zei:
Gefeliciteerd, toch een manier om van je hobby je werk te maken zonder dat je gezondheid in gevaar komt, want je zit niet de hele dagen in rare posities.

Kan er al eens overheen gelezen hebben, maar komt er bij het nieuwe pand ook een plek om 1 auto binnen te zetten?
1 op zeker misschien wel meer ook ;)
 
Ja en nu moeten Dana, Mirjam, Tim en Bert Dennis nog onder de toom kunnen houden...

Toen ik daar op die maandag was vorig jaar, was het al een wildebrasje tussen al die middelen daar,
en werkt hij er nog niet eens full-time ook.... :-"
 
Komt omdat Dennis een beetje ADHD wordt van de Golden Power... (Red Bull) :D Daar wordt ie nog drukker van dan normaal gesproken.
 
Van harte met je nieuwe functie !
Dat droogrijden, kan je daar een soort van handleiding van maken en die op het forum neerzetten :-"
 
Gefeliciteerd met je "nieuwe" baan!
Wat deed/doe je eigenlijk nu voor werk, zijn er nog raakvlakken met je nieuwe baan?? :D