• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

21 maart: Bart & Dibbuz Detailing Meeting in Budel (Noord-Brabant) 100foto's pag 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
mooie foto's geschoten jongens

Was een gezellige dag, zeker de moeite waard om nog eens over te doen.
Super geregeld Bart:-)^

@Dibbuz. We zijn trots op je.

@Bartr123. je spullen lenen, daar hou ik je aan

vandaag eindelijk de eigenaar van het vliegveld te pakken gekregen,we krijgen met z'n allen de complimenten dat alles zo netjes verlopen is en we de parkeerplaats na afloop ook netjes achter gelaten hebben, op de vraag of ik hem nog wat verschuldigd was was het antwoord "bende gij gek"
zelfs de rondvlucht heeft hij voor zijn rekening genomen. waarvoor mijn grote dank.
morgen maar even een flesje wijn en een bos bloemen voor zijn vrouw bezorgen.
aan iedereen die die dag aanwezig waren,jullie hebben dit mede mogelijk gemaakt!

bart rooijakkers

Super man! Was echt een superdag om nooit te vergeten. Je hebt hem toch ook wel namens ons bedankt he?

natuurlijk natuurlijk,binnenkort eens stiekem een balletje op gooien voor volgend jaar:-"

Uiteraard zijn er plannen voor dit jaar,maar door de aanhoudende winterperiode ga ik het een paar weken verder verschuiven.
Maar dat het weer een knaller word kan ik al wel meedelen!

Het gaat weer op een zaterdag worden,eea zit nog in topoverleg met mij en andere personen,zogauw er hier duidelijkheid over is word er een nieuw topic over geopent.
:jippie

Bart, je maakt deze smurf weer heel blij met het nieuws dat er weer een budelmeeting zit aan te komen
:party::party: :party:

Laatst bewerkt door een moderator:
ik hoop dat deze meet niet binnen nu en een paar weken wordt, moet wel vrij gaan regelen van werk natuurlijk :ja
we wachten (ON)geduldig af :lol

;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.