• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bart & Dibbuz Detailing Meeting in Budel,Parel van Brabant Deel 2

ivo's zei:
ennuh, dat van die rood verbrande kop.... ik heb nog nét geluk gehad denk ik o:)
Heb het er nog met je over gehad, maar dan ben jij er toch beter van af gekomen dan ik ;)
Toen ik thuiskwam gisteren moest mn vriendin hard lachen ]-0

Leuke dag gehad :) Gelukkig dat de donkere wolken aan het eind van de dag gevlucht zijn :)^

Tot volgend jaar rofl
 
Mijn gezicht was ook wat roder dan normaal merkte ik toen ik thuis kwam.]-0

Bart en Dennis bedankt voor de organisatie. En om op Bart's "bedankje" in te gaan, waarin hij het al over volgend jaar had. Het moet al echt slecht uitkomen (of niet doorgaan) wil ik er niet weer bij zijn. Ik vind het in elk geval fijn zo'n meeting in het zuiden, maar als het in mijn agenda past kom ik ook wel een keer naar een meeting elders.

Ik ben niet veel verder gekomen dan het kleien van de auto (heb hem zolang maar met Ultimate Quick Wax ingespoten, voordat ik weg ging), maar ik vond het leuk om eens wat gezichten achter de namen op het forum te zien. Ik weet alleen nu nog niet wie Supergrover is, maar ik begreep nu achteraf dat deze "beroemdheid" een van de personen was die in het vliegtuigje zijn mee geweest, dus op de foto's moet ik hem toch wel terugvinden.
 
Wat een geweldige dag was! Voor de bedankjes: Bart heeft het overgrote deel gedaan, ik vind dat hij alle eer moet krijgen!
Volgend jaar ben ik er zeker graag weer bij, deze keer niks gedaan om even tot rust te komen van alle drukte maar volgende keer ga ik weer wat doen :)
 
Okay bij deze dan conform Dennis zijn instructie: alle eer naar Bart. Perfect geregeld Bart.
Enneh Dennis. waar blijven je foto's?
 
Was een lange dag maar ben blij dat ik toch een paar uurtjes heb mee gepikt.
De radio is er uit gesloopt onder het toeziend oog van meester dibbuz 8o
En de nieuwe er in gegaan met hulp van Mik.
Dus op de terug reis heerlijk genoten van een 90% beter geluid.
Wat een simpele headunit al niet kan doen, de rest ga ik op het gemakje inbouwen.

Moest helaas rond 3 uur opgeven wegens vermoeidheid en nog een 2 uur durend ritje huiswaarts :zzz: :zzz:
Zal er volgend jaar toch vrij voor nemen 8d

Bedankt Bart en co voor een gezellige dag.
 
Heren bedankt voor de gezelligedag, en idd leuk om de gezichten te zien achter de namen !
Alleen ben ik ze bijna allemaal weer vergeten.
Volgend jaar, pak ik toch maar de auto het was nog iets vrisjes onderweg.
 
Boiten zei:
Totdat mijn auto niet meer wilde starten:|~*

justice after all :ja Check je avatar...

Ik hoop dat je auto snel gemaakt is, maar als jarenlange VW en Audi rijder ik kon een glimlach toch niet onderdrukken. ;)

Good Luck anyway.