• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bart & Dibbuz Detailing Meeting in Budel,Parel van Brabant Deel 2

@ Dana,wil je aub on-topic blijven,dit komt mede namens 2 personen hier in de woonkamer,ik noem verder geen namen....
Dennis & Patrick

Aangezien het mijn 1e detailing meeting zal worden heb ik geen idee wat ik moet meenemen??
Daarom heb ik maar vanalles wat bij elkaar gepakt. Het lijkt mij hoe dan ook gezellig en leuk om iedereen te leren kennen.

Ik ga het ook niet redden morgen :weetniet

Moet ineens werken waar ik geen rekening mee gehouden heb.. dus veel plezier jongens/meiden :cool
Hoop dat hij net zo gezellig is als laatste keer :lol

Plek 18 lijkt idd een onheilsplekje te zijn in de lijst. kBen goed verkouden, maar dat weerhield mij er niet van om vandaag naar het werk te gaan en zeker niet om naar Budel te komen.
kHeb al een paar meetings gemist door pech en aangezien ik toch al weinig mocht doen met lak van een week oud, zou ik sowieso vnl. komen kijken en kennismaken. Dus ik kom en blijf eten ,^^

Maar eerst even een goede nachtrust |-)zzz

Ik kom ineens tot de ontdekking, dat ik over verborgen talenten beschik .....
Weerman, nog eens zo gek nog niet .....

Leonneke zei:
Net eventjes contact opgenomen met Piet Paulusma zelf. Hij was bereid een weersvoorspelling te doen voor deze D&B Detaildag .....

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

OANT MOARN

Zo, wakker, veel te vroeg voor mijn zaterdagritme :-"

Doen jullie allemaal voorzichtig onderweg? Zou niet tof zijn als vanavond iemand een schade of erger moet melden in het topic ;)
Tot straks

shit jaaa, das vandaag.

tot hoelaat ongeveer???

moischien dat iklater op de middag nog l;angskom (als het me lukt)

Voila; ben men bed ook uit, wakker komt straks nog wel. Dadelijk maar even de spullen inladen en richting meeting vertrekken.
Het is toch ook zo ver rijden :lol

Helaas ga ik het vandaag niet redden. Ik ben weliswaar goed uit het feest gekomen, maar heb onverwachts andere verplichtingen die helaas belangrijker zijn dan een oergezellige meeting. Veel plezier allemaal en het weer zit ook aardig mee.

Ik ga vanmiddag er naar toe. Helaas nog verplichtingen tot 13.00 uur.
Moet ook nog iets bekennen: Helaas is de Grande Punto weer zo smerig geworden van het zand wat ze over de wagen geblazen hebben.
Zijn bij ons in de straat aan het werken, en het heeft helemaal geen nut o nu iedere dag de wagen te wassen.....jammer, maar hoop dat ook een niet al te zuivere auto mag komen

Ik wens alle medeforummers heel veel (poets....eh nee detail) plezier en smakelijk eten.
Ik verwacht vele mooie foto's en geen schades:'( van en naar de meeting.
Ik ga vanmiddag weer het treinverkeer regelen op Utrecht-Centraal. Omdat ik moest werken niet opgegeven voor deze meeting. Ik had er wel graag bij geweest omdat ik een Rookie in het detailen ben.

Helaas moet ik mij afmelden!
Wilde vanmorgen mijn auto afspuiten, eten en dan die kant op komen...

Totdat mijn auto niet meer wilde starten:|~*

Na vele malen proberen aan de praat gekregen en de garage maar gebeld
nu staat ze daar.

Helaas had me er erg op verheugd!

Veel plezier vanmiddag in ieder geval:party

Taxi is net terug :)

Was gezellig jongens & meisjes, maar ietwat te koud voor mijn gevoel. Volgend jaar dan toch maar een jas mee :ja

Bart + Dennis, jullie hebben het weer super georganiseerd !! :-)^