• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bart & Dibbuz Detailing Meeting in Budel,Parel van Brabant Deel 2

Was een geslaagde meeting , was lekker weer alleen af en toe een beetje frisjes
Veel gezien en gehoord .
Was een zeer mooie lokatie dennis en bart
Verder veel gelachen met de mensen van het passat forum

Boiten zei:
Helaas moet ik mij afmelden!
Wilde vanmorgen mijn auto afspuiten, eten en dan die kant op komen...

Totdat mijn auto niet meer wilde starten:|~*
Dat is kl*te dat je auto niet startte, maar ik kan een gliimlach toch ook niet onderdrukken gezien je avatar.
Overigens was het daar droog, misschien iets teveel wind voor een perfecte detaildag maar de gezelligheid en de saamhorigheid was er zeker.
Bart en Dennis, bedankt voor de organisatie. Alle medeforumleden bedankt voor de gezelligheid:-)^

Vanmiddag nog even op de valreep langs geweest.

Het viel me een beetje tegen, auto's die nog voor 80% onder de krassen zaten:no, knalpijpen verroest/zwart:no

Met enkele mensen kennis gemaakt, met veel andere ook niet:schaam
Abarth bedankt voor het sample Bilthamber Foam, een overwachte verrassing:-)^

Vraagje van mijn vrouw: die mensen met die grote camera's zijn dat ook professionele fotograven met een studio of iets dergelijks?

Zo ja, meld je aub:-d

Ps. Heb wel zin gekregen om binnenkort de auto van mijn vrouw onder handen te gaan nemen.:-"

denny_84 zei:
Was een geslaagde meeting , was lekker weer alleen af en toe een beetje frisjes
Veel gezien en gehoord .
Was een zeer mooie lokatie dennis en bart
Verder veel gelachen met de mensen van het passat forum
Mét? Ik zou eerder zeggen: "gelachen om" En dan voornamelijk om dat ene VWPassatforumlid dat (nog) met een niet verlaagde Passat rondrijdt.
Ondanks dat was het een zeer geslaagde dag.
Toch eens aan de moderators van VWPassat.nl vragen waarom er nog steeds geen Carclean banner op de site staat? (Antonio??)

Bart en dennis, bedankt voor de leerzame dag en voor het gebruik van de spullen.
Verder iedereen bedankt voor de praatjes en tips.
Leuk om eens de gezichten achter de forum namen te zien.
Verder ben ik tevreden over De produkten die ik gebruikt heb vandaag.
nadat ik de motor-ruimte had afgespoten moest ik nog wel tot aan de rotonde een beetje rustig aan doen.
Bij thuis komst bleek dat de ruimte van de bougie`s helemaal onder het water gelopen waren...
Gaf wel een paar keer bij flink door trekken een flinke knal en rook,HaHa.
Maar dit is ook weer opgelost en de motor-ruimte was flink opgeknapt.
Zal hiervan later nog wel een foto maken en met jullie delen.
Morgen maar eens de auto doen van me vriendin;)
Tot de volgende keer.
Gr peter.

Ik ben ook weer net terug van een dagje meeting, was heel gezellig, Bart en Dennis bedankt voor het organiseren. Alle andere bedankt voor het aanwezig zijn, het was weer ouderwets gezellig!

Was 'n leerzame en leuke meeting, leuk om iedereen 'n keer in het echt te zien.
Mooi wat andere spullen kunnen proberen, en ben goed geholpen met het verwijderen van mijn merknamen/typeaanduidingen.
Bart en Dennis bedankt voor het organiseren.

Zo, net terug uit Budel en de spullen weer uitgeladen.

Vandaag de gezichten achter een aantal forumnamen leren kennen. Verder niet ontzettend veel
aan detailen toegekomen, maar wel een hoop geouwehoerd en wat anderen kunnen helpen met wat spullen.
Verder nog als een van de drie gelukkige winnaars een rondvlucht mee mogen maken boven Budel en omstreken
(waarvoor nog dank, Bart).

Nog een hapje gegeten en toen was ik ineens bekaf.
Op de terugweg heb ik nog een paar auto's langs zien komen van de Budelmeeting, maar met mijn duffe kop
heb ik die wat laat opgemerkt (heb nog wel ff gezwaaid naar een blauwe Peugeot toen deze eigenlijk al voorbij was).

Kortom: een leuke dag gehad. Ik hoop er een volgende keer weer bij te kunnen zijn.
Dank aan Bart en Dennis voor het organiseren.

Ik ben ook net binnen gestrompeld. |-)zzz

Het waren 2 leuke dagen. Bart en Dennis, helemaal top gedaan, zeker voor her herhaling vatbaar.

@ Joost,

Dat waren wij :-d

Foto's komen er aan. In een nieuw topic dan ;)

he he eindelijk thuis :cool

net als iedereen wil ik Bart & Dennise hartelijk daken voor deze gezellige dag :jippie heb me kostelijk vermaak..en me flink uitgeleefd op de honda ( lekker hoor zo'n auto waar je op kunt klooien zonder stress)

verder was het leuk om iedereen weer te zien...en natuurlijk het eten:-d alleen hebben ze wel rare gebruiken daar in dat budel hoor, zo zit je te eten stroomt er een groep meiden binnen (ongv 10 a 15 stuks) en dan allemaal naar de plee...ja allemaal :lol hahahahaha bleek later dat achter de ple ruimte nog een vip gedeelte was hahaha

;-) gr cees

Het was zeker weer een leuke dag.

Ik heb ook nog voor het eerst mee mogen vliegen in een eenmotorig/prop. vliegtuig (Cessna) en ik heb er van genoten, bedankt Bart! :)

Bart en Dennis, bedankt voor de organisatie. :-)^

Cees, ik heb weer dubbel gelegen om je grappen en grollen ! Ik hoor het wel of je overstapt naar die Prelude ;)

Zo, nu maar even verder uitzieken, heb me toch zitten hoesten op de terugrit !

Ook ik ben weer zu hause. Rood verbrandde kop ;-p zon en wind gaan niet goed samen ;)
Kontje van de Audi staat er weer aardig strak bij, heb alle diepere krassen vrijwel allemaal kunnen verwijderen of tot aanvaardbaar niveau kunnen terugbrengen. Heb mij vandaag alleen bezig gehouden met de auto kleien en de achterkant en de motorkap. De rest gebeurd een andere keer. Weet nu echt hoe mooi deze kleur is in de zon als ie strak is :love :love

Nu lekker slapen, morgen weer een meeting op de agenda :-"

Bart en Dennis erg bedankt voor de leuke meeting. Heb weer kennis gemaakt met een aantal members en me goed vermaakt.

Heren en Dames, het was heeerlijk ongedwongen aanklooien vandaag :ja
Kostelijk vermaakt, vooral door Cees :-b (foto's upload ik morgen even :cool)
Verder nog speciaal bedankje aan Joost (extractor :cool) en Niels (Bilthamber pakketje :) )
ennuh, dat van die rood verbrande kop.... ik heb nog nét geluk gehad denk ik o:-)

Bartje, Dennis en Patrick .....

Heerlijk dagje weer. Gewoon gezellig. Lekker bakkie koffie, beetje slap zeveren.
Allemaal enthousiaste mensen ontmoeten. Heerlijke lokatie. Top weer. Zonnetje.

Adrie ........ Echt een mooie bak 'in het echt'..... Viel me wel een beetje tegen dat je moeite had met dat lapje vlees. Maar goed, dat had dan ook weer z'n voordelen.

Ik heb maar weinig vrije uurtjes in m'n week zitten. Vond het weer eens leuk om zo m'n tijd door te brengen. Niks moet, alles is prima.

Iedereen bedankt voor de gezelligheid. Greetz Leonneke.