• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Diepe swirls in Audi-lak: oranje pad met PB SSR2.5 voldoende?

nee het is een audi A6 2.6 v6 uit '95 en het lijkt of de krassen onder de top lak zitte
had ook een tube met ook een polisch er in daar krijg ik bijna altijd krassen mee weg maar op een doek en veel en hard drukken.... maar geen effects erg vreemd
maar een rotory... :schaam dat is weer wat nieuws was da een ding wat aleen maar rond draait en dus niet exentr. maar daar kreeg je toch brand plekken van??
 
Voor zulke klusjes zal je toch echt de rotery uit de kast moeten halen :ja
Ja mag altijd ff langs droppen kunnen we de fein er eens over halen.
 
lmazereeuw zei:
nee het is een audi A6 2.6 v6 uit '95 en het lijkt of de krassen onder de top lak zitte
had ook een tube met ook een polisch er in daar krijg ik bijna altijd krassen mee weg maar op een doek en veel en hard drukken.... maar geen effects erg vreemd
maar een rotory... :schaam dat is weer wat nieuws was da een ding wat aleen maar rond draait en dus niet exentr. maar daar kreeg je toch brand plekken van??

Model maakt niet zo veel uit, bouwjaar des te meer.
Je zegt het zelf al, het voelt alsof het onder de laklaag zit....
Wees niet verbaast als dat inderdaad zo is!!
Vooral de lange lengte krassen zeggen mij op de foto genoeg.
Ik hoop voor je dat ik het mis heb.

Voor de duidelijkheid: Die krijg je nooit weggepoetst, das een lakgebrek onder de blanke toplaag.
 
tankx thabird maar het is een auto van een coll in hellevoet sluis dus om de auto helemaal naar hier te brengen tja het is een v6 dusss... dat doe ik niet en niet mijn auto;) maar voor de duidelijkheid met een rotory haal je er dus nog meer af in een kortere tijd en dat lukt je dus niet met een ex?? of kost je dat gewoon een hele tube en een pad...

poetsertje,

hoezo bouwjaar?lak soort en hoe kom je daar achter dat het onder de lak laag zit zonder schade aan z'n lak aan te richten
 
Bouwjaar is van belang om te kunnen inschatten of deze auto in de probleem categorie valt..

Dit is een typisch Audi kwaaltje... :S
Bepaalde modellen hebben gewoon last van scheuren in de kleurlak.. kun je de blanke lak wel swirlvrij maken maar je zult altijd strepen blijven zien.

Fijn hoor :weetniet....
 
ok


100738 Lake Country - SmartPads CCS 5.5 inch Yellow Cutting Pad € 8,98
100900 Poorboys World - Black Hole - 473ml € 16,99
100904 Poorboys World - Deluxe Mega Towel - Koraal- 39x39cm € 5,99
100728 Poorboys World - EXP Pure Sealant - 473ml € 17,99
101076 Poorboys World - SSR3 Heavy Duty Compound - 946ml € 22,99

pf weer 90:-" gaat wel hard zo zit binnen een maand al dik aan de ehh 500
ach ja een gewaarschuwde poetser telt voor 2 rofl
 
bedankt jongens
dan weet ik denk ik genoeg tja als het in de kleur laag zit doe je er niets aan. en ik dus helemaal niet en ik maar denken dat ik alles weg kan krijgen :no maar ja hij glimt straks wel weer en is beschermt ja wat kan je nog meer zegge het leven van een poetser gaat niet over rozen maar ja ben blij dat ik jullie heb:D voor een goed advies
 
Soepergrover zei:
Dat gaat hard dan, Levi.

Is dat inclusief of exclusief je boormachientje? :party:

rofl nee m'n boormachien is weer in de schuur (die houden we voor de gaten te boren)

maar heb wel al een dap 500 :party:
en bij mijn werk zit ook een mg leverancier makelijk!! moet mijn pasjes al thuis laten:slotje
 
trouwens... zown boormachine poets ding kan in dit geval mischien wel handig zijn!

kan je daar je lc pads op fabrieken??
 
aron147 zei:
trouwens... zown boormachine poets ding kan in dit geval mischien wel handig zijn!

kan je daar je lc pads op fabrieken??


je bedoeld light cutting?? ja denk het wel, de bevesteging is het zelfde als een dap met klitteband en heb daar al een wolle pad op maar nu dan de vraag moet ik er wat op smeren, en zo ja wat moet ik er dan op smeren? een ssr ?
 
Hoewel ik het je ten zeerste afraad de boormachinen nog uit de kast te halen.

Denk ik dat aron doelt op een provisorische rotery te maken met je boormachine.

Uitgaande dat je het toerental kan temperen naar cq 1500-2500rpm kan je dus net als met je dat gewoon test spots maken en zoeken naar de juiste combo.

Maar raad het je andermaal af:ja
 
Afgaande op de foto's is mijn bescheiden mening dat je deze krassen er nooit meer helemaal uit gaat krijgen.
 
helaas vandaag geen tijd gehad :| maar mijn mening is dat het er ook niet uit gaat maar volgende week ff proberen