Gisteren (oh.. en eergisteren :-" ) met de DAP losgegaan op de half jaar oude Candywhite Golf V, en dat wil toch niet helemaal lekker. Swirls en de meeste RIDs krijg ik er vrij makkelijk uit met 1 of 2 hits SSR2.5 op LC Oranje, helemaal goed, maar... dan blijf ik zitten met marring: veel "mini swirls", kratertjes en een lichte "haze" over het oppervlak, net alsof de SSR2.5 niet volledig afgebroken is. ]-0
Maar hoe lang ik de SSR ook bewerk, ik krijg het niet strak. :no Gisteren was het natuurlijk lekker warm, en omdat het wit is moet ik eigenlijk in de volle zon staan om iets te kunnen zien (wordt je ook lekker snel bruin van trouwens ), dus ik dacht dat de SSR misschien te snel opdroogde, dus ge-experimenteerd met een beetje QD bijspuiten als het begint te drogen (na 2-3 passes), en dat helpt wel wat, maar nog steeds blijft het aanmodderen. De DAP op 5 ipv. 6 lijkt ook wat beter te gaan..
Ook nog geprobeerd om met SSR1 te finishen, maar dat lijkt op een witte pad amper iets te doen aan bovenstaande marring: het gaat ietsje mooier glimmen, maar that's it.
Met SSR2.5 op de witte pad lijkt de marring zo mogelijk nog erger te worden! :weetniet
Het gevoel bekruipt mij een beetje dat ik een stap tussen de 2.5 en 1 mis.. SSR2 proberen? Of iets met een harde groene pad?
Ook las ik dat de Audi heren hier SSR1 op een oranje pad doen, dat zal ik nog eens proberen voor de grap, maar heeft iemand misschien nog andere ideeen of een werkende combinatie op VAG lak?
Was er eergisteren zo zat van dat ik maar "even" m'n vader's Mercedes onder handen heb genomen: dat ging een stuk makkelijker, "gewoon" met 2.5 op oranje en SSR1 op wit, het kan dus wel ^
Overigens vind ik die lak maar raar.. met m'n nagel trek ik er zo een (ondiepe) kras in, maar om die er dan uit te poetsen ben ik twee SSR2.5 hits verder :weetniet
Maar hoe lang ik de SSR ook bewerk, ik krijg het niet strak. :no Gisteren was het natuurlijk lekker warm, en omdat het wit is moet ik eigenlijk in de volle zon staan om iets te kunnen zien (wordt je ook lekker snel bruin van trouwens ), dus ik dacht dat de SSR misschien te snel opdroogde, dus ge-experimenteerd met een beetje QD bijspuiten als het begint te drogen (na 2-3 passes), en dat helpt wel wat, maar nog steeds blijft het aanmodderen. De DAP op 5 ipv. 6 lijkt ook wat beter te gaan..
Ook nog geprobeerd om met SSR1 te finishen, maar dat lijkt op een witte pad amper iets te doen aan bovenstaande marring: het gaat ietsje mooier glimmen, maar that's it.
Met SSR2.5 op de witte pad lijkt de marring zo mogelijk nog erger te worden! :weetniet
Het gevoel bekruipt mij een beetje dat ik een stap tussen de 2.5 en 1 mis.. SSR2 proberen? Of iets met een harde groene pad?
Ook las ik dat de Audi heren hier SSR1 op een oranje pad doen, dat zal ik nog eens proberen voor de grap, maar heeft iemand misschien nog andere ideeen of een werkende combinatie op VAG lak?
Was er eergisteren zo zat van dat ik maar "even" m'n vader's Mercedes onder handen heb genomen: dat ging een stuk makkelijker, "gewoon" met 2.5 op oranje en SSR1 op wit, het kan dus wel ^
Overigens vind ik die lak maar raar.. met m'n nagel trek ik er zo een (ondiepe) kras in, maar om die er dan uit te poetsen ben ik twee SSR2.5 hits verder :weetniet