• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Diffuser en voorbumper schoonmaken.

Joshua Wong

Detailing addict
26 apr 2015
80
50
Beste forumleden ik heb een audi a1 met s line pakket. Weet iemand misschien hier hoe ik het best dit zwarte plastic gedeelte van mijn diffuser kan schoon maken? Met een wasmitt komt ik namelijk niet zo goed tussen de honinggraad vorm. Welke borstel kan dat goed schoonmaken zonder krassen op de plastic achter te laten? Hetzelfde geldt voor mijn lagerevoorbumper waar ook dat zwarte honinggraadvormige plastic zit.

conv_2771.webp
conv_2772.webp

De kwasten van Valet Pro ben ik erg tevreden over: [h=1]Valet Pro - Valet Pro interieur kwast - 19mm[/h] [h=1]Valet Pro - Valet Pro velgen kwast - 25mm[/h]

• Leuk
Reacties: Jansen
Een van deze 2 zal misschien ook werken, eventueel ook handig om een dressing aan te brengen.
monello wheel woolie vent brush;
this HTML class. Value is Link verwijderd.
Foam on a stick
this HTML class. Value is Link verwijderd.

Laatst bewerkt door een moderator:
ik gebruik daarvoor zo een handborstel met zachte haren...
zoiets ongeveer: https://www.Carclean.com/product/Mothers_Wax/Carpet_Upholstery_Brush_155900_100577

Ik denk dat je met een kwast van de bouwmarkt ook een heel eind komt. Let wel op de hardheid, uiteraard.
Een kwast met wat langere haren knip ik af tot er een stompje overblijft. Dan is hij nog zacht, maar je kan wat meer kracht zetten.

Greetz

Ik heb laatst een stuk of 4 verschillende kwasten gehaald. 2 daarvan met paardenhaar. Ik denk dat ik €2,19 kwijt was, of iets in die richting.

Prima harde en zachte kwasten met rubberen clips.

Ronde, platte, blok, etc.

Greetz