• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DIY spray wax

JZProductions

Detailing trainee
21 sep 2017
9
45
Heeft iemand ervaring met het zelf maken van spray wax/sealent?
Ik kan nergens recepten vinden alleen het verdunnen van rinseless wash.
Iemand ideeen?
 
Waarom zou je dat willen doen? En hoe zie je dat voor je? Je gooit wat gootsteenontsopper en melk bij elkaar en voìla: een spraysealant? Of wil je het maken uit bestaande detailproducten?
 
Helemaal mee eens. Als je echt iets wilt hebben wat heel heel goed is, dan kan je het altijd beter zelf maken, zelf doen, zelf bedenken. Dan kost dit uiteraard wel veel studietijd en misschien ook wel geld maar dan heb je wel wat. Dit moet je er dan voor over hebben. Zo maak ik bijvoorbeeld al 2 jaar zelf aftersun voor mijn zoon ivm zijn gevoelig huid. Naar mijn mening bestaat er geen beter en goedkoper product.
 
  • Leuk
Reactions: Svenn21
Klopt! Is alleen maar gaaf om zelf iets te gaan uitzoeken en uiteindelijk maken. Met experimenteren leer je het meest dus ook in dit geval. Ik blijf in ieder geval volgen. Succes!
 
Waarom zelf gaan lopen kutten terwijl er kwalitatief goede kant en klare betaalbare producten zijn?

Als iedereen zo dacht zouden we nu nog vastzitten in de oertijd. :laughing:

@JZProductions Ik zie dat dit je eerste post is hier, misschien netjes om je even voor te stellen in het betroffen topic?

Als ik zoek op "create your own spraywax" op google krijg ik een hele hoop resultaten, succes!