• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DKBM stelt zich voor

DKBM

Detailing guru
14 jun 2008
2.144
133
45
Sassenheim
Hallo allemaal!

al sinds ik klein was heel vaak auto's gewassen en gepoetst. Totdat ik bij de aanschaf van mijn nieuwe auto me verder ben gaan verdiepen in het echte detailen, zoals op dit forum. Toen bleek mijn poets-CV toch wel wat magertjes te zijn....
Vorige week mijn nieuwe auto opgehaald en binnenkort ga ik beginnen zodra ik de spullen binnen heb (vnl poorboys op advies van Tim). :)^

De auto: een black saphire Opel Corsa.
 
Zoals Frankie zegt: Zwart is DE kleur :)^
Welkom...

Goed advies van Tim... Ik ben ook flink die kant op aan het gaan! $$)
 
2x dank.

Mijn vorige auto was donkerblauw (Astra G 3-deurs). Had ik geweten wat ik nu weet, dan had de dealer zich echt afgevraagd of ik hem had laten overspuiten (is door een andere dealer al eens gevraagd, heb het als compliment opgevat met uitsluitend Turtle Wax Ice en af en toe Meg Wax). Ik ben dan ook van plan me op de juiste manier te gaan uitleven op het zwarte gevaar(te). Zoals ze in Rotterdam zeggen: niet praten maar poetsen (prachtig motto trouwens)

@Sven S8: sterkte met de procedure. ik heb de foto's gezien. Wat een drama. Een collega van me heeft precies zo'n S8. Prachtige auto. Beetje triest dat S**** daar anders over denkt.
 
ik zag op internet de advertentie met foto's van mijn vorige auto. Die is dus 'gepoetst' voor de foto. Ik kreeg er bij wijze van tranen van in m'n ogen. ik ben me pas onlangs gaan verdiepen in detailing en de Astra zou een mooi object zijn geweest voor een 50/50. Maar nu ....