• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice Born Slippy clay lube - Spray 500ml

Xizer

Detailing chief
22 mei 2008
1.596
85
Ik heb een vraagje over de nieuwe Dodo Born Slippy. Ik zie in de shop dat er een flesje a 500ml in de shop staat á €9,98. Als ik dan verder in de shop kijk staat er nog Dodo Juice Born Slippy clay lube refill, ook 500 ml voor €17.99 maar deze kun je 1:10 verdunnen en dus goed voor 5000ml vloeistof.

Zit er verschil tussen deze 2? Die eerste ziet er namelijk nogal anders uit van kleur of heeft dit ermee te maken dat deze al verdund is?!

Kheb me dus maar gelijk de refill gepakt + een leeg flesje om zelf te mengen. Wel zo voordelig! (Maar dat had jij waarschijnlijk al lang gezien he Dennis! :lol )

En gelijk de andere Dodo's geprobeerd? Ben benieuwd naar je reviews, die zijn altijd goed!

Inderdaad, ik wil de postbode niet dubbel laten komen. Nu ie toch deze kant op moest gelijk maar van alles meebesteld! Binnekort staat er hier een mooie Golf 6 op de stop dus gelijk kans om het eens uit te proberen! :)