• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vergelijking: Dodo juice BTBM vs. 26JPN Shampoo

Ja, Goede vraag!
Ik durf te wedden dat vele bij de BTBM zullen blijven.
En... ook ik zal eerlijk zeggen dat ik met black friday een aantal flessen BTBM gekocht heb. en deze dus zal gebruiken omdat mijn 26JPN op is.

Als deze flessen leeg zijn... Ik heb eigenlijk geen idee wat er dan gaat komen. maar dan zijn we ook weer een jaar verder denk ik o_O

Daarbij moet ik eerlijk zeggen, dat ik meer ben van een scheut er in gooien in plaats van afmeten. Dus welke zuiniger is qua mengverhouding helpt mij niet. bij beide gaan een grote scheut + een klein scheutje in. :p

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, maar ik denk het niet:joy:
Nu vraag ik me vooral af hoe je meerdere flessen BTBM in 1 jaar op kan krijgen. Ik poets dus nog niet vaak genoeg. :yum
 
Ik meet ook niks af…
Verder wissel ik tussen “normale” ph neutrale pure shampoo’s en dan is er wel eens 1 tje die me niet ligt maar de meeste zijn prima bruikbaar. Altijd hetzelfde flesje is ook zo saai..
Ooit zelf de 26JPN of Nuke Guys shampoos getest? Ik meet wel altijd netjes af, dus deze aankoop gaat weer lang mee. ;)
 
Ik gebruik de ene keer 26JPN en de andere keer koop ik BTBM, vind ze eigenlijk allebei prima eb heb niet echt voorkeur;
 
  • Leuk
Reactions: TNThomas
Ik wissel wat af tussen BtbM, 26JPN en Super Slick & Suds. En wat ik verder weleens in huis krijg (sampletjes etc.). Beetje afhankelijk van waar ik op dat moment zin in heb om te gebruiken.
Qua dosering van shampoo's komt dat bij mij eigenlijk ook niet zo nauw.
 
  • Leuk
Reactions: TNThomas
Momenteel heb ik BTBM, Gwash V2, Angelwax shampoo en enkele andere niet CC merken liggen waarmee ik wat wissel in gebruik.

Ik had enkele jaartjes terug eens een 100ml sample van BTBM gekregen bij een bestelling. Dit was voor mij destijds dé gladste shampoo, waarop ik dus ook een 500ml flesje in huis heb gehaald. Ik moet nu wel zeggen dat de inhoud van het 500ml flesje minder glad lijkt te voelen dan ik mij herinnerde van het sample flesje...
 
Ik hecht echt 0,0 waarde aan een shampoo. Dat spul moet doen waarvoor het gemaakt is, namelijk schoon maken. Of het nou merk A, B, C of Z is.
Ik heb zoveel shampoos staan, ik pak gewoon waar ik zin in heb op dat moment.
 
  • Leuk
Reactions: Zoranurai
Beetje in het straatje van @nicknameless , heb denkik nu stuk of 5 staan. 26jpn heb ik en werkt prima, maar hij schuimt echt mega erg, terwijl de gladheid en het nathouden wat minder is dan een aantal andere (duurdere) shampoo’s.
Enige die ik nog een keer wil proberen is auto wash, maar soms is een lekker geurtje ook niet verkeerd.
 
  • Leuk
Reactions: TNThomas
Ik maak mijn huidige Born to be Mild op en dan ga ik op zoek naar een goedkopere vervanger. BtbM is een goede shampoo, maar ik ben inmiddels gewend raakt aan een tweede foambeurt bij de handwas i.c.m. wat shampoo in de sop-emmer. (Lubricatie is dan super en naar mijn idee ook wat meer reiniging)
 
  • Leuk
Reactions: Nick Bakker