• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

dodo juice <=> Doublewax Kit

philip

Detailing trainee
13 mrt 2009
4
47
Een kort vraagje,

Na gebruik te maken van een testpotje dodo juice super natural wordt het tijd om eens het nodige te bestellen.

Na gekleid te hebben en de dodo juice lime prime lite als voorbereiding en dan afgewerkt de supernatural. Deze combinatie geeft een deftige resultaat.

Nu zat ik te kijken in de webshop en zag ik de Doublewax Kit van dodo juice staan. Kan er mij iemand vertellen wat de verschillen zijn tussen deze set en de supernatural ? Wat geeft de beste afwerking en wat bied de beste en langste bescherming.

Heeft het zin om bvb een de wagen eerts te behandelen met een hardere wax bvb Hard candy en deze dan te toppen met supernatural of zal de combi Doublewax Kit een ander of beter resultaat geven.

Je zien als beginneling zit ik toch met een aantal vragen.

ter info kleur van de wagen in grijs metaal.

Zelf geen ervaring met de Double Wax (nog niet ;-) Maar je hoeft geen Hard Candy te gebruiken. Gewoon 2 laagjes Supernatural gebruiken. Gezien hoe de R8 van Tim de winter door is gekomen met Supernatural weet ik dat het met de duurzaamheid van SN wel snor zit.

^^ Indeed..

De wagen van m'n ouders had 3 lagen SN op zich van oktober tot eind februari ,en hij heeft het super gehouden..

Zelf heb ik een testpotje van de Doublewax, alleen de harde uitvoering (donkrblauw). Geur is prettig (pepermunt).
Het verwerken is echt een :-" van een cent evenals het afnemen.

Een harde dodo wax aftoppen met een zachte wax voor maximale glans en standtijd :love
als 'topping' heb ik de Dodo Purple Haze gebruikt.