• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice of Rejuvenate?

vosje

Detailing rookie
3 dec 2013
43
0
Ik krijg volgende maand weer wat autootjes binnen en wou wat nieuwe artikelen halen. Wil ook wat rapper werken en ben nog op zoek achter een cleaner/glaze samenstelling. En zoals het onderwerp twijfel ik tussen lime prime van dodo en rejuvenate van AF. Uit beide omschrijvingen leid ik af dat er direct op sealant of wax mag overgegaan worden. De Power Seal Sealant haal ik sowieso er ook nog bij. Hoor hier en daar goede dingen erover. De kleur van wagens zijn uiteenlopend licht, donker, moest je daarmee iets zijn.

Ik dank u

Als je voor de sealant gaat neem dan de tough paint prep daar die speciaal voor de sealant is. De rejuvenate is voor wax ( zitten wat meer olien in). Dus als je met wax en sealant gata werken dan zou ik voor onder de wax voor rejuvenate gaanen voor onder de sealant de Tough prep. Ga je geen spijt van krijgen.

Ik vind Lime prime lite een goed product! Ik vind hem alleen niet fijn verwerken, heb altijd strepen. Ik had gelezen dat dit niet zo is bij de Rejuvenate, hier zou ik dus voor kiezen :-) En als sealant zou ik voor Rejex gaan, deze blijft erg lang zitten!

Lime Prime Lite moet je zeer, zeer spaarzaam gebruiken en goed verdelen. Je krijgt strepen als je teveel product hebt. Vandaar dat het machinaal ook beter te verwerken is. Meteen afnemen.

Lime Prima (Lite) kunnen ze beter gaan verkopen in 100ml verpakkingen. Zo weinig hoef je maar te gebruiken.

@Inge Ik dacht dat de tough prep specifiek voor de tough coat was. Volgens omschrijving van rejuvenate kan wax of sealant. Maar jij hebt liever wax na rejuvenate blijkbaar.

@Johnsdale: Bij m'n keuze naar sealant twijfelde ik tussen tough coat en power seal, maar volgens engels forum heeft de power seal meer een glassy finish. Dit omdat er ook een zwarte tussenzit, dus wou zien hoe dat eruitziet. Hoe gaat dat tegenover de Rejex? En welke sealant dan? Er staan er 2.

Yep. En is ook het advies wat ik AF heb gekregen. Desondanks heb ikd e laatste keer toug prep gebruikt en er Desirable (wax) over gezet bij gebrek nog aan Rejuvenate.