daar ben ik het volkomen mee eens.
daarom heb ik ook en dj wax aangeschaft desondanks ik goed tevreden ben over mijn fles collinite 845
Dodo Juice Hard Candy. het is een harde wax die goed zuinig aan te brengen is en ook zeer goed uit te poetsen is.
maar wilde toch een vergelijking maken met de 845.
hoe kan je dat dan beter doen dan de linker helft in de 845 te zetten en de rechter helft vd auto in de dj hc te zetten.
dat dus maar gedaan met de nodige voorbereidingen aan voorafgaand natuurijk.
wassen 2x
kleien
polijsten met dap 500
1x oranje monello pad + Scholl S30+
2x witte monello pad + Scholl S30+
Glaze Blackmax Britemaxx op zwarte pad
bestuurderskant met handpad Collinite 845
bijrijderskant met hand pad Dodo Juice Hard Candy
sorry voor de dwarse foto's ik krijg ze niet goed recht maar zal zo nog even een foto maken va het eindresutaat
zal kijken of ik nog een goede spuitfles kan vinden om het verschil in beading te kunnen laten zien.
daarom heb ik ook en dj wax aangeschaft desondanks ik goed tevreden ben over mijn fles collinite 845
Dodo Juice Hard Candy. het is een harde wax die goed zuinig aan te brengen is en ook zeer goed uit te poetsen is.
maar wilde toch een vergelijking maken met de 845.
hoe kan je dat dan beter doen dan de linker helft in de 845 te zetten en de rechter helft vd auto in de dj hc te zetten.
dat dus maar gedaan met de nodige voorbereidingen aan voorafgaand natuurijk.
wassen 2x
kleien
polijsten met dap 500
1x oranje monello pad + Scholl S30+
2x witte monello pad + Scholl S30+
Glaze Blackmax Britemaxx op zwarte pad
bestuurderskant met handpad Collinite 845
bijrijderskant met hand pad Dodo Juice Hard Candy
sorry voor de dwarse foto's ik krijg ze niet goed recht maar zal zo nog even een foto maken va het eindresutaat
zal kijken of ik nog een goede spuitfles kan vinden om het verschil in beading te kunnen laten zien.