Paulus de Boskabouter zei:Voor een warme kleur raad ik je de Banana Armour aan! Niets ten nadele van Natty's maar DJ is echt een aantal stappen hoger.
Jeroenn zei:Maar je hebt zo te zien zelf een rode wagen dus waarschijnlijk heb je er wel meer ervaring mee
johan van der sluis zei:2 Dodo Juice - Supernatural Plush Microfibre Applicator Pad's aangeschaft. Is dit een juiste pad om de wax aan te brengen?
Deze applicator met vingeropening van superzachte microfiber is de zachtste deep-pile applicator in zijn soort. Hij heeft een foamkern, is afgezet met een randje van microsuede in plaats van katoenen stiksel en heeft een hogere pool dan gemiddeld.
De applicator heeft een doorsnede van ca. 11 cm, zodat er ongeveer 3 à 4 vingers inpassen, waardoor je een stevige grip hebt. Doordat de applicator zo zacht is, wordt hij speciaal aanbevolen voor het aanbrengen van pre-wax cleaners, glazes en polishes voor de meest kras-gevoelige lakken en finishes.
Nee! De wax aanbrengen, laten curen middels de swipetest, wax afnemen.johan van der sluis zei:Daarnaast moet ik de wax een uur laten curen voordat ik het weer uitwas met een mv doek?