dachshound zei:Yep, 1-2 weken zijn bij mij net bevestigd door "DodoDom".
+1 :-"
dachshound zei:Yep, 1-2 weken zijn bij mij net bevestigd door "DodoDom".
nicknameless zei:Géén SN gebruiken, gaat ie van glimmen.
Tim zei:Als je Professional Polish van Poorboy's pakt als cleaner, samen met een zachte pad, dan werkt dat ook uitstekend.
Beschermen met Reload van Carpro of Supernatural van Dodo Juice en je bent klaar.
Wassen zou ik doen met Born to be Mild van Dodo Juice.
maar nu weer ONTOPIC! :slotjeTim zei:Opaque werkt goed, dat heb ik meermaals mogen horen, maar wij hebben uitstekende alternatieven.
Als je Professional Polish van Poorboy's pakt als cleaner, samen met een zachte pad, dan werkt dat ook uitstekend.
Beschermen met Reload van Carpro of Supernatural van Dodo Juice en je bent klaar.
Wassen zou ik doen met Born to be Mild van Dodo Juice.
Het verbaast mij ook een beetje dat iedereen meteen Swissvax roept alleen omdat daar een sticker op zit voor matte lakken en folies.
Het hoeft niet in te houden dat het dan ook beter is, net als dat duurder niet altijd beter hoeft te betekenen.
Een vergelijk:
Shampoo:
Dodo Juice Born to be Mild 500ml € 23,49 (goed voor 357 liter mengsel)
Swissvax Car Batch Opaque 470ml € 55,- (goed voor 500 liter mengsel)
Cleaner:
Poorboy's World Professional Polish 473ml € 18,99
Swissvax Pre-Cleaner Opaque 250ml € 35,-
Wax:
Dodo Juice Supernatural 200ml € 92,49
Swissvax Opaque Wax 200ml € 169,-
Alternatief een spray sealant:
CarPro Reload 400ml €19,99
zuidwest10 zei:SNHY betaald pre-order!!!
Frans zei:SN is neutraal dus ook goed voor zwart.
Wil je hem met de machine opbrengen dan is het makkelijker de machine stick te nemen;
https://www.Carclean.com/product/Dodo_Juice/Supernatural_Machine_Stick_60ml_SNWMS60_101198
Ik breng hem zelf aan met de hand, zoals ik eigenlijk met alle vaste wassen doe.
Verder is DDJ Purple Haze ook een goede keuze voor een zwarte auto.