• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice

@Emi : Dat zijn tips waar ik wat aan heb! Ik denk dat ik gewoon voor de normale LP ga, maar bestel de Micro Prime ook mee (voor als ik Jappen wil aanpakken). De Carnauba Glaze stond ook al in de winkelwagen, maar dan ga ik die zeker gebruiken!

Wax wordt de Supernatural 2.0, zou nog iets meer glans moeten geven dan de Hybrid.
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
Iemand al ervaring met de Supernatural Hybrid Nano wax? Ben vooral benieuwd naar de verwerking.

Die ervaring heb ik nog niet. Maar daar kan ik op korte termijn wat aan doen. Ik zal hem, speciaal voor jou, morgen toepassen op de kofferbak van een metallic donkergroene auto. Potje staat al klaar ;).

20160823_122034.jpg
 
  • Leuk
Reactions: StijnV
Euhhhhh @StijnV en @Emi

de Dodo Juice Supernatural Hybrid en Supernatural Hybrid Nano Sio2 zijn 2 heel verschillende producten.

De gewone hybrid is een mix van gewone carnaubawax en sealant.
De Hybrid NANO is een mix van gewone carnaubawax en Sio2, hetzelfde als wat in een coating zit

De stickers op de potjes lijken ontzettend op elkaar, op het woordje NANO na
;)
dodo-hybrid.jpg
Dodo-Juice-Supernatural-Hybrid-Nano-100ml_b2.png
 
Euhhhhh @StijnV en @Emi

de Dodo Juice Supernatural Hybrid en Supernatural Hybrid Nano Sio2 zijn 2 heel verschillende producten.

De gewone hybrid is een mix van gewone carnaubawax en sealant.
De Hybrid NANO is een mix van gewone carnaubawax en Sio2, hetzelfde als wat in een coating zit

De stickers op de potjes lijken ontzettend op elkaar, op het woordje NANO na
;)
Bekijk bijlage 86638 Bekijk bijlage 86639

Uhhh,... ja, je hebt gelijk. Ik heb te snel gelezen o_O.

Maar ik ga de Dodo Juice Supernatural Hybrid er toch opsmeren. Gewoon omdat ik daar nu zin in heb gekregen. En dat is allemaal de schuld van @StijnV! ;)
 
Ik ben aan het kijken naar een nieuwe kleivloeistof nu mijn VP Citrus Bling op is (ik gebruik hiernaast overigens ook Spray & Wipe 1:1).
Supernatural Clay Lube zou een kandidaat kunnen zijn, maar kan iemand die deze al gebruikt heeft vertellen of je deze net als Born Slippy nog na moet spoelen na gebruik? Kan het zo snel niet gevonden krijgen.
 
Ik ben aan het kijken naar een nieuwe kleivloeistof nu mijn VP Citrus Bling op is (ik gebruik hiernaast overigens ook Spray & Wipe 1:1).
Supernatural Clay Lube zou een kandidaat kunnen zijn, maar kan iemand die deze al gebruikt heeft vertellen of je deze net als Born Slippy nog na moet spoelen na gebruik? Kan het zo snel niet gevonden krijgen.
Naspoelen is wel aan te bevelen vind ik, afplakken gaat dan ook beter.
 
Inmiddels heb ik de Supernatural Hybrid Nano kunnen proberen:
+ mooie glans
+ scherpe reflecties
+ geen 'koude' look zoals bv. Sonax Polymer Netshield
+ beading/sheeting
- lastig op de pad te krijgen (harde wax, er had zich bovenop ook een soort van harde korst gevormd)
- geen aangename geur
- wat moeilijker om uit te poetsen (dus werk zeker in kleine stukken)

Ben benieuwd naar de standtijd!
 
  • Leuk
Reactions: Emi en Quantoxx
Komen deze ooit nog in het assortiment van het geliefde Carclean.com of Carclean.com???? :weary_face::weary_face::weary_face:

DJHB140 Dodo Juice Hog Brush
A hogs hair bristle brush with a plastic non-scratch collar and wooden handle. Suitable for wheels or general detailing.
Hogs hair detailing/wheel brush, 40mm
upload_2016-9-15_20-44-0.png


DJHB125 Dodo Juice Hog Brush
A hogs hair bristle brush with a plastic non-scratch collar and wooden handle. Suitable for wheels or general detailing.
Hogs hair detailing/wheel brush, 25mm
upload_2016-9-15_20-43-46.png