• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice

Weet niet precies waar ik dit kan vragen dus doe het hier maar aangezien het over dodo juice gaat. Wie weet waar het nummer 1 voor staat aan de binnenkant van de dop geschreven? Is met een markeerstift gedaan zo te zien. Gaat om de wax capped in america.
c735646e1feee0ec500071ee560295f2.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 
Elke keer wordt er een bepaalde hoeveelheid gemaakt (batch) en die worden dan overgegoten in kleinere potjes. Dit nummer betekent dus dat dit de eerstgemaakte hoeveelheid (batch) is. Deze nummers betekenen meer voor de maker.
 
Update van het forum Dodo Juice :

We don't have any plans to do Apple iFoam in a 250ml bottle, and too be honest I doubt we will, as most people want that as a 5 litre when we launch those this year
biggthumpup.gif


Op Facebook en het forum daar waren ze al bezig met markt verkenning voor 5 liter verpakkingen maar dit gaat dus waarschijnlijk door.
5 liter Dodo sap. Heerlijk
 
  • Leuk
Reactions: StijnV
Dit is pas echt een service van DJ.

Normaal heb je BoB Detailing Spray en BoB Clay Lube in flesjes met die kleine sprayers zitten. Te klein voor mijn grote worstenvingers en nog grotere handen. Op deze flessen passen ook geen grotere sprayers omdat het schroefdraad 24/410 kleiner is dan de grote sprayers met 28/400 of 28/410. Met dit probleem ging ik een oplossing zoeken en toen dacht ik, als ik nou de flessen gebruik van APC of Tar & Glue Remover dan heb ik een grote sprayer mogelijkheid. Toen kwam de echte uitdaging, de labels.... Ik zoeken naar drukkers of iets maar trok de stoute schoenen maar aan en ging mailen met Dom van Dodo Juice. De uitdaging uitgelegd en die zei ik stuur je gewoon de 2 labels effe op. Eventjes wachten op post uit Engeland maar 4 dagen later, uitdaging weggepoetst. Zie hieronder het resultaat.
IMG_20160513_184318.jpg IMG_20160513_185515.jpg IMG_20160513_185915.jpg IMG_20160513_190218.jpg
Kreeg als cadeautje ook nog 2 leuke speel stickertjes erbij. Top service :):):)

Love de Juice, live the Dodo way
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: jazzway