• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice

Tarmalade: weet niet wat ik er mij nu goed bij moet voorstellen, is het een klei-achtige-substantie ? Waarom geen vloeistof ( doel op de achterliggende gedachte )
Het is een gel, dit zodat je het enkel kan aanbrengen op de teer vlek en dus niet overal je lsp gaat verwijderen door het opsprayen.

Klei: zie de nummer 1 t/m 4 waarbij de gele klei bij de geel genummerde 2 toebehoort .... ziet 4 lijnen uit voortvloeien
Blauw: wassen
Geel: klei cq pre-clean
Rood: wax / detailer
Groen: glas en interieur
Ik denk dat het eerder 4 stappen zijn van het basicsofbling programma , 1: wash, 2: clay, 3: protect, 4: maintain. Let ook op dat binnenkort de site basicsofbling.com door Dodo Juice on-line zal komen.

Bling Waspad: zal wel een ietwat zachtere versie van de 'bone' zijn
Ik ben benieuwd, ben een fan van de bone, dus laat deze zeker en vast maar komen.

Satin Trim Sealant: voor hen die van satijnglans houden ipv de blingbling versie .... nice !
Spijtig dat ik het aanbrengen van de Trim Sealant nog steeds niet onder de knie heb, tis echt een bitch met momenten.

Glass Sealant: Tegenhanger van die G1/G3 lijn ( merk ff kwijt ) .... nice !
G1/G3 zijn van G-Techniq, ben ook wel benieuwd hoe het zich verhoud tegenover rain-X of de carlack twins. Ik ga het zeker en vast testen.

erug mooie toevoegingen op de dodo lijn.
wel jammer dat ze een goedkopere lijn hebben "bedacht"
ergens is dat wel slim natuurlijk (concurrentie binnen het eigen merk)
maar je maakt de high-end wel minder in mijn ogen. (waarom high-end als de bob (basics-of-bling) serie ook hoge kwaliteiten heeft)

To bring Dodo Juice to a wider audience, we have simplified a few products and reduced the pricing

https://www.Carclean.com/product/Dodo_Juice/Supernatural_Glass_Sealant_kit_50ml_SNGLSKT_101900

Ben benieuwd hoe de glass sealant van dodo zich houdt tov. een Nanolex of Gtechniq.

Edit: op het plaatje van de glass cleaner lijkt het product heel erg veel op de cleaner van Nanolex.

Ik zie dat er al wat nieuwe toevoegingen zijn gedaan aan het Dodo assortiment. Maar wanneer komt de bling wash pad?

Dat komt er volgens mij straks aan. Elk product moet ingevoerd worden in het systeem, dan labelen en dan in de stellingen zetten. Kost even tijd maar denk dat die er zo wel tusen zal staan?

Ik wacht nog even er schijnt een betere "spons" van Dodo op komst te zijn. Voorlopig hier dus nog even de Bone blijven gebruiken.

Ik kan van het plaatje niet afleiden hoe groot deze spons is, maar ik vind hem wel verdacht veel op een el cheapo Actionspons lijken.

Bone-Kloon / Action-Kloon: gaat om de kwaliteit en die is altijd super bij Dodo.
Ik zie het als een voorkeursitem: zo'n ding of een washmitt ( en dan kan je nog kiezen uit allerlei materialen )

Mededeling:
De zending van Dodo Juice naar ons is helaas vertraagd vanwege het weer.
DHL kan de zending niet ophalen. Blijft U aan de lijn, U wordt zo spoedig mogelijk geholpen ;-)