• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice

1614894756787.png


* * * * N E W S * * * *

Dodo Juice heeft een volledig nieuwe branding en lijn :)
Logo en uitstraling is helemaal veranderd, gekke namen gelukkig niet. Ook zijn er echt leuke nieuwe producten en ook (gelukkig) een hele boel uitgegaan.

Ben benieuwd hoe ver Dennis al is op fiets om een palletje nieuwe goodies op te halen :)

1614894808945.png
 
Haha zeker weten. Ben zelfs bang dat er dingetjes in de verkoop zullen gaan. Zal nog wel even duren voordat Carclean alles heb maar waxen gaan sowieso de verkoop in.
 
  • Leuk
Reactions: Kees-sw
Dit ziet er inderdaad wel echt goed uit. Dodo juice was voor mij een beetje een merk wat de laatste jaren toch wat achter is gaan lopen op de rest, maar hiermee hebben ze echt wel een mooie verbetering doorgevoerd.
 
Iemand al de nieuwe Super Natural klei gebruikt?
Ik gebruik al jaren deze klei en zag dat deze niet meer leverbaar is.

Wanhopig op zoek gegaan en vond een webshop die ze nog in voorraad had (volgens de online voorraadstatus) en dus meteen 2 doosjes van 3x 80 gram besteld. Hoe teleurgesteld was ik toen ik de bestelling binnen kreeg en zag dat ze de nieuwe 2x 50 gram hadden geleverd :confused:
In de telefoon geklommen en via WhatsApp het een en ander uitgelegd. Gelukkig is het allemaal goed gekomen (het financiële gedeelte dan).

Vandaag voor het eerst de nieuwe klei gebruikt en wat een tegenvaller is dat zeg! Super elastisch hard, stug te kneden en voelt erg plasticachtig aan.
Qua reiniging doet de klei het wel goed, ik mis wel het 'smeuïge' van de oude klei. Met deze had ik veel meer fingerspitzengefühl.

Daarbij is het qua prijs stukken duurder geworden.
Voorheen kreeg je 240 (3x 80 gram) voor € 20,99 en nu krijg je 100 gram (2x 50 gram) voor € 11,99

Ik had Dodo Juice altijd hoog zitten, maar met dit soort fratsen brokkelt de liefde snel af....:broken_heart:

Oude verpakking:
101327-1.jpg

Nieuwe verpakking:
dodo_juice_supernatural_detailing_clay.jpg
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Zo blij dat ik nog flink heb ingeslagen met die “oude” sn fine clay want dit is ook mijn favo clay. Jammer dat de nieuwe variant zo tegenvalt net zo jammer dat ze de Born slippy ook niet meer in concentraat hebben als ik dat van te voren geweten had had ik daar ook nog een fles van gescoord.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
@Quantoxx wat ik vind:
-Als je nou een goed product hebt hou dat dan gewoon zo.
-Als je nou meer geld in het laatje wil hebben ontwikkel dan een mooi nieuw product dat mis ik dan een beetje het is zoveel van hetzelfde imo.
 
  • Leuk
Reactions: GeBas en RoyR
@Ric325i - Ik denk dat dit simpelweg meer oplevert voor de Dodo. Blijft toch gewoon een bedrijf.

Ik gebruikte ook best wel wat producten van Dodo en zal nu alternatieven moeten gaan zoeken. Ik ga namelijk niet 3-4x zoveel betalen omdat ze dat ineens nodig vinden. ;) Principekwestie.
 
Ik heb de SN Clay nog nooit gebruikt, volgens mij, maar heb recent twee plakjes (gele) Clay uit de Basics of Bling - lijn gevonden. Ik heb 95% van de tijd de Monello - Dolce Verde gebruikt en deze bevalt prima, maar vond deze klei toch ook wel lekker; Zachter dan Dolce Verde.

De klei heb ik nu zo'n 2-3 weken uit de verpakking op de waxpot liggen (kwam ik net achter) en het plakje is nog steeds zacht en flexibel.

Misschien is dat ook een goede vervanger voor de SN-liefhebbers? (Geen idee of deze klei uberhaupt nog beschikbaar is)
 
@Ric325i - Ik denk dat dit simpelweg meer oplevert voor de Dodo. Blijft toch gewoon een bedrijf.

Ik gebruikte ook best wel wat producten van Dodo en zal nu alternatieven moeten gaan zoeken. Ik ga namelijk niet 3-4x zoveel betalen omdat ze dat ineens nodig vinden. ;) Principekwestie.
Dit dus exact dus als de tijd daar is zoek ik ook gewoon een alternatief.
 
Ik ben ook nog steeds :worried: verdrietig dat de concentraat Slippy en Clearly verdwenen zijn. Gelukkig nog ingekocht tijdens de Dodo uitverkoop.
 
Born Slippy concentraat heb ik vorige week elders nog wat flesjes van ingeslagen, Supernatural klei heb ik gelukkig ook nog 2 doosjes van liggen. Poorboy's vind ik ook wel een fijne klei maar is helaas een stuk duurder. Stjarnagloss, Auto Finesse en ValetPro komen qua prijs /gram wel ongeveer overeen met de oude Supernatural maar daar heb ik geen ervaring mee.
 
Laatst bewerkt: