• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Doffe blauwe golf variant

Stee

Detailing rookie
3 sep 2008
93
0
Mijn schoonvader heeft een leuke golf variant uit het wonderlijke jaar 2006. De auto had ooit een noemenswaardige kleur blauw, echter toen ik bij hem langs ging zag ik dat de motorkap en de voorpanelen nogal wat te wensen over liet. Afspraak was snel gemaakt en de volgende dag zou ik zijn auto aanpakken. Volgende programma aangehouden:

Wassen (waschmitt bla bla etc.)
Kleien
Auto Glym paint renovator
Auto Glym super resin polish
Auto glym wax (2 lagen)

Velgen met velgenreiniger, vloeibare wax.
Banden en overig vinyl rubber ellende met Auto glym vinyl&rubber care.

Interieur uitgezogen, gereinigd met bekleding reiniger en geurbehandeling gegeven.

De beste man was blij, uitzinnig. Snoof de frisse geur van de binnenkant van zijn auto in euforie op. Weer een happy customer.

Nu de plaatjes...

Auto voor....

t8pv2d.jpg


voorkant voor...

2uiyn4n.jpg


wlxdh4.jpg


Velgen en banden waren een smerige samenzwering...

2yxqe8l.jpg


motorkap was een plaatje om te zien....

huog3q.jpg


Met kleien kwam een hoop kleurwax van de schildpad los....

346kytx.jpg


Na een stukje met de polish was ik niet happy...

14xpeee.jpg


Dus uiteindelijk maar met de paint renovator en daarna alles met de super resin polish.

C'est le resultat:

i3cjf4.jpg


qrgfus.jpg


2dt7i47.jpg


2nvt078.jpg



Hoi he
 
Resultaat mag gezien worden ,top..! :)^

Je kan/mag de foto's wat groter maken hoor..:ja
 
dat is een zeer mooi resultaat
mooiste vind ik eigenlijk nog dat je andere merken dan andere gebruikt, blijkt wel weer dat ze allemaal mooie resultaten boeken

en wat ik zo kan zien is die van januari 2006 en is de auto in mei 1996 gekocht :grinning:
 
Mooi resultaat!
Leuk om ook is iemand te zien die veel Autoglym gebruikt. Had je de High Definition Wax gebruikt? Of de spray wax?


Groeten