Beste @Scream85,
Ik heb ooit in het verleden eens mogen werken aan een Porsche, waarvan de lak (net als de auto waar jij aan mag werken), totaal verweerd was.
Hier met je cursor drukken voor het verhaal
Overigens lijkt het wel alsof de schitterende auto waaraan jij mag werken getroffen is door een wolk van nucleaire fallout, afkomstig uit het buurland van Zuid Korea. Ik noem verder niet graag namen, want ik wil geen verrader zijn… Ik laat het erbij dat dit buurland een groot charismatisch en alleswetende leider heeft.
Ik had het geluk dat de lak waarmee ik moest werken NIET voorzien was van een blanke laklaag. Iets waarvan volgens mij de auto waar jij mee moet werken zeker wel is voorzien. Lijkt me ook logisch bij een metallic lak.
Ik zou eerst enige ervaring opdoen met de lak van deze auto door te beginnen met de nog goede zijkanten van de auto te bewerken. Ik zou met die goede delen dan kunnen leren hoe de lak hoort te reageren op mijn werk.
Uiteindelijk zou ik zo een zwaar beschadigd liggend deel aanvallen, maar dat heb je dus al gedaan.
Ik vermoed dat je dit niet meer hersteld krijgt (ook al zou ik het dolgraag bij het verkeerde eind hebben).
Het lijkt wel of de auto jarenlang in de zon en het zand heeft gestaan, waardoor niet alleen de blanke lak zwaar is aangetast, maar ook door de blanke lak heen de kleurlak is verkleurd.
Ik ben zeer benieuwd naar je bevindingen en ik hoop dat ik het verkeerd heb.
Aficior
Ik heb ooit in het verleden eens mogen werken aan een Porsche, waarvan de lak (net als de auto waar jij aan mag werken), totaal verweerd was.
Hier met je cursor drukken voor het verhaal
Overigens lijkt het wel alsof de schitterende auto waaraan jij mag werken getroffen is door een wolk van nucleaire fallout, afkomstig uit het buurland van Zuid Korea. Ik noem verder niet graag namen, want ik wil geen verrader zijn… Ik laat het erbij dat dit buurland een groot charismatisch en alleswetende leider heeft.
Ik had het geluk dat de lak waarmee ik moest werken NIET voorzien was van een blanke laklaag. Iets waarvan volgens mij de auto waar jij mee moet werken zeker wel is voorzien. Lijkt me ook logisch bij een metallic lak.
Ik zou eerst enige ervaring opdoen met de lak van deze auto door te beginnen met de nog goede zijkanten van de auto te bewerken. Ik zou met die goede delen dan kunnen leren hoe de lak hoort te reageren op mijn werk.
Uiteindelijk zou ik zo een zwaar beschadigd liggend deel aanvallen, maar dat heb je dus al gedaan.
Ik vermoed dat je dit niet meer hersteld krijgt (ook al zou ik het dolgraag bij het verkeerde eind hebben).
Het lijkt wel of de auto jarenlang in de zon en het zand heeft gestaan, waardoor niet alleen de blanke lak zwaar is aangetast, maar ook door de blanke lak heen de kleurlak is verkleurd.
Ik ben zeer benieuwd naar je bevindingen en ik hoop dat ik het verkeerd heb.
Aficior