• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

donkerblauwe audi A4 met krassen en swirls.... (veel foto's)

Down Town zei:
:weetniet :weetniet je lichtgoen heeft minder cut dan je witte, dus niet tussen wit en oranje maar na wit.

Oranje > Wit > Lichtgroen als je deze 3 wil gebruiken.

ps. Ik neem aan de je het hebt over en Mercedes ML. Je kan altijd wat Monello Finale van me gebruiken om te testen, vindt deze zelf op Mercedes (E-klasse) beter finishen dan SSR1.
ps2. Ronny, waar koop je de SSR1.5?:bad


Filip, ik had me vergist met green heavy...die valt toch tussen wit en oranje hé?
 
Als ik me niet vergis is er ooit een lijst op Carclean.com gezet ivm cut van pads van LC

Ik dacht dat van grof naar fijn de volgende ranglijst was : geel/oranje/groen heavy/wit/groen licht/zwart/blauw/rood/goud....of vergis ik mij alweer...
 
Dat is ook de volgorde zoals ik hem in m'n hoofd heb zitten

Ik ken het overzicht dat je bedoelt. Het staat ergens in een topic, maar waar? :weetniet
 
bartr123 zei:
Laats las ik hier op het forum dat je deze kon maken met een doek.....
Dan ken het met een DAP al helemaal geen probleem zijn.

Dat zijn swirls die erin komen door de doek...:-"

Cees z'n oude Seat Leon en de Renault Scenic van Sanne zijn perfecte voorbeelden van boterzachte lak. :confused:
 
Ik heb ook al hologrammen gehad op mijn BMW, maar of het van de DAP is weet ik niet, waarschijnlijk heeft de dealer ze bij aflevering gemaskeerd.:schaam
 
nicknameless zei:
Dat zijn swirls die erin komen door de doek...:-"

Cees z'n oude Seat Leon en de Renault Scenic van Sanne zijn perfecte voorbeelden van boterzachte lak. :confused:
en hiero nog een....
Uni zwarte Lupo...
Je weet wel, de kleur die zo'n heeeerlijke wetlook KAN hebben....
één keer een doek erover, en weg strakke lak... :sob:
 
Down Town : Die 1.5 is natuurlijk een vergissing!
Tenzij je de SSR's begint te mengen......:-b
 
ivo's zei:
en hiero nog een....
Uni zwarte Lupo...
Je weet wel, de kleur die zo'n heeeerlijke wetlook KAN hebben....
één keer een doek erover, en weg strakke lak... :sob:


Haha, als die lak zo zacht is dan kan je met blackhole op een zwarte pad al polieren...:D
 
Mooi resultaat Wim!
En al doende leert men natuurlijk. Dat is de beste leerschool.
Fijn dat eigenaar net zo blij is als jij, want resultaat is er naar.
Complimenten.
 
bedankt afficior, maar de juiste produkten en veel nuttige tips hier op het forum zijn onmisbaar!
 

Vergelijkbare onderwerpen