• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dot kit op dorpel

Elise S1

Detailing rookie
10 jun 2008
44
0
Hallo allemaal,

zit met het volgende probleem.
Toen ik m'n wagen terugkreeg van de garage zat er op de dorpel een vette dot opgedroogde zwarte kit (volgens mij) :(
Helaas ontdekte ik dit pas thuis.

P7250171.jpg


Durf het niet zo goed aan om het er zo van af te trekken, ben bang dat ik dan blijvende schade aan richt.
Is er iemand die weet of en hoe ik dit veilig kan verwijderen?
 
Om zeker te weten dat je geen schade aanricht, zou ik de plek romdom de kit afplakken met schilderstape. Dan met een scherp stanleymes de kit zo dicht mogelijk bij de lak afsnijden.

Dan een potje Bison Siliconen Remover halen bij de plaatselijke bouwmarkt. Dit opbrengen, laten inwerken en dan met een (oude) doek verwijderen.

Succes. :)^

Patrick
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik weet niet hoe lang het geleden is, maar ik zou het onacceptabel vinden en gewoon terug naar de garage gaan. Het risico dat je zelf iets kapot maakt is klein, maar mocht je dit wel doen, dan kan je nooit meer iets op hun verhalen.
 
En dan gelijk maar afvragen waarom ze met een kitspuit bij je auto geprutst hebben.
Die druppel zit daar niet voor niets dus wat hebben ze nog meer gekit?
Of heb je een nieuwe ruit laten zetten?


Joost
 
Bedankt voor jullie reacties.
Had ook al gedacht om terug te gaan, maar dacht dat er misschien een simpele manier is om het te verwijderen, moet nl een aardig eindje rijden naar deze garage.
En wat ie me een kitspuit bij de dorpel van m'n auto moest.......geen idee, hij stond er vanwege de wielophanging en er zit in ieder geval geen nieuwe ruit in.
Dus toch maar eens vragen hoe dat kan en terug rijden zodat zij het op kunnen lossen.