• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Full Detail Ducati Panigale V4

De eigenaar mag wel eens een paddockstand kopen voor onder het balhoofd, is voor jou makkelijker poetsen ;)

Ben erg benieuwd waar die pk wedloop gaat eindigen. Ik rijd zelf op een nagedacht versie van zo'n hypersport motor, geknepen tot 'maar' 170 pk en voor op de weg is het pure waanzin. Einde 4e versnelling ga je 220+. Gaaf is natuurlijk wel en het klinkt allemaal geweldig :)

Ik rij nog wel eens op het circuit en ben altijd verrast hoeveel Panigale eigenaren het aan durven om over het circuit te vlammen. Zat een keer in een groepje met daarin een aangeklede V4S van 35.000 euro, hij had hem nieuw gekocht. Er zat ook een standaard V4 in de groep. Kwam ik aan met m'n GSXR600 uit 2002 :D
Als je onderuit gaat met zo'n motor zou ik op z'n minste twee keer vloeken.
 
@Neelis Ja het is ook bizar voor op straat natuurlijk. Vind de 115pk mijn uit 2003 al niet normaal hoe dat er van door gaat. Laat staan 170 of nog meer.
 
Een stand aan de voorzijde had inderdaad gescheeld bij de wielen doen!

Qua vermogen etc geeft de eigenaar aan dat je niet hard hoeft te gaan om te genieten van de techniek die er achter zit. Na het zien van de systeeminstellingen heb ik wel een flauw vermoeden dat het inderdaad fantastisch moet zijn. Mijn ervaring gaat niet verder dan een flink opgevoerde scooter en dat is al bijna 20 jaar terug :joy:

Ps. Als hij er mee zou vallen of überhaupt schade zou krijgen dan neemt hij geheid de foetus-houding aan voor nader te bepalen duur! Hij zei: realistisch gezien ga ik mijn droomauto nooit kunnen betalen, maar mijn droom motor wel en dat is gelukt!
 
Dat heeft mij ook doen besluiten om dit jaar 1 van mijn droom motoren te kopen ipv te blijven dromen en wachten tot het ooit precies uitkomt.
Wij hebben geen kinderen en hoeven dus alleen rekening met onszelf te houden qua financiën, een normaal huis met hypotheek, geen schulden en leven in het nu…dus een fuck-it gedachte erover en hoppa! Genieten en (verantwoord) lol hebben vinden wij nu belangrijker dan een stilstaande spaarrekening en een bucketlist die nooit wordt afgestreept.
 
Zeker waar! Ik zeg doen als je er ook maar over twijfelt!

Momenteel helaas geen motor in het bezit. Bij het uitkopen van de ex 4 jaar geleden kon ik het geld goed gebruiken dus de keuze gemaakt om hem te verkopen.

Nog steeds wel erg spijt van. Maar het volgende op de lijst na de kinderwagen (inmiddels aangeschaft) is toch echt weer een motor.

Dit was hem: CBR1000RR uit 2013

070A9BE2-B1D9-4D46-8381-1BD3EEA6FC02.jpeg
 
Toch nog aardig wat motor liefhebbers hier, mooi om te zien! Heb zelf een Honda SP1 in de schuur staan. Pas papa geworden van de 2de dus nog geen tijd om te rijden helaas. Heb wel zin om een rondje te vlammen
 
Zo dan!! Mooi werk!
Het resultaat is zo indrukwekkend mooi, dat ik mij ernstig stoor bij de after-foto's aan de korreltjes zand op het loopvlak van de achterband.
Tijd voor een pilletje.
 
  • Geweldig
Reactions: RoCo
genoten van het lezen van dit verslag @RoCo denk wel dat je een zootje engelen geduld moet hebben voor dergelijke zaken :p maar zo te zien was het het dubbel en dwars waard!
ik zit alleen altijd te denken; wordt er ook nog wel is een leathercoat op zon zadel gesmeerd of is dat niet gebruikelijk?
 
Dank je! Was wel een aandachtsvreter ja! Het zadel is van alcantara en daar hebben we verder niets op aangebracht. Wat een coating doet met de stroefheid van een zadel durf ik niet te zeggen eigenlijk. Je wilt immers niet van je zadel glijden!
 
  • Leuk
Reactions: QuoreSportivo
nee das zeker waar, maar kan wel begrijpen dat Leer (net zoals lak) door UV kan verweren en een tijdige voeding dit kan voorkomen?
wellicht dat andere forum leden hier enige ervaring mee hebben?
 
Zelf moet ik zeggen dat ik niks op een zadel smeer. In het verleden heb ik inderdaad gehad dat het zadel glad werd hierdoor.
Nu is het misschien ook omdat ik binnenkort toch het zadel opnieuw wil (laten) bekleden dus dan besteed ik er ook iets minder aandacht aan.
 
  • Leuk
Reactions: QuoreSportivo
Vandaag voor het eerst dit verslag gezien: indrukwekkend! (Zowel het resultaat als het verslag.)
Gezien ik mijn motor bijna uitsluitend voor woon-werkverkeer gebruik, is zo'n racebanaan ;) niet mijn eerste keuze, maar het ziet er wel heel mooi uit. En ik heb ook al gemerkt dat - ondanks de beperkte afmetingen van een motorfiets - je heel veel uren bezig kunt blijven.
 
  • Leuk
Reactions: RoCo