• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Een 2 de laag Gyeon pure na 24 uur ?

Manny4pacman

Detailing trainee
14 apr 2017
43
40
46
hoy ,

ik heb de laatste week 2 wagens klaargemaakt en deze behandeld met gyeon pure

de eerste wagen heb ik kunnen voorzien van een 2de laag na ongeveer 2 uurs en het resultaat is goed

nu voor de 2 de wagen was dit ook voorzien , maar wegens onvoorziene omstandigheden is het bij een laag gebleven

nu is men vraag of het nog aan te raden is om een 2de laag te zetten na meer dan 24 uurs en langer van gyeon pure

wil gewoon weten of ik er niet meer kwaad dan goed ga mee doen

alvast bedankt
 
als hij binnen heeft gestaan is dat geen probleem.

maar pure is een single layer coating. waarom zou je een 2e laag aanbrengen? want dat zou weinig nut hebben.

als je echt de behoefte heb om te smeren, kan je beter een laagje cancoat doen.
 
  • Leuk
Reactions: Sebastiaan en RoyR
Ik heb mij ook laten uitleggen door de Gyeon mensen dat de impact bij meerdere lage minimaal zou zijn. Het ging dan misschien om 10%-15% extra of iets wat je gemist zou hebben, het was dan aan jou of je dat de moeite waard vindt. De tip van Zluytr om te toppen met Cancoat maakt meer verschil en geeft daarmee een extra laag die vervolgens de pure weer komende 3 maanden beschermt.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Manny4pacman