• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon Pure & Gyeon Cancoat

Jules_Cbr

Detailing rookie
9 dec 2020
18
2
Snel even een vraagje. Ga vandaag een laag Gyeon Pure op en wagen zetten en dacht om eventueel op te volgen met Gyeon Cancoat. Mag dit meteen na applicatie van Gyeon Pure? Of best 2 weekjes laten uitharden? En indien de Cancoat er direct op kan, is deze ook beter bestendig tegen waterspots etc.? Alvast bedankt!
 
Hey Jules,

Ik wist hier niet meer het fijne van en ben gaan Googlen, maar ben daar eigenlijk niet veel wijzer van geworden. :confused: (Ik kan meestal alles wel vinden)

Bij Mohs weet ik dat men minimaal 4 uur wacht voordat er Cancoat op gaat. (meer-laags coating / min. 1 uur tussen lagen / 12-24 uur drogen / Cure)
Bij Pure staat staat in de manual een kortere tijd. (enkel-laags / 1 uur drogen / 24 uur niet rijden / Cure)

Bij Mohs verwacht ik dat de lagen in 4 uur tijd ''op de tast'' droog zijn en er dan afgetopped kan worden. Bij Pure dan misschien na een uur? @Dibbuz
 
  • Leuk
Reactions: Jules_Cbr