• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon Pure Evo ervaringen

Zoals @Quantoxx idd zegt, 0,0 druk op de applicator maar alleen laten aanraken (ivm gevoelige lakken) heeft alleen nut als er voldoende/veel product op zit, anders mis je geheid stukken. Om deze reden werdt me dit aangeraden door CC. Dit filmpje is een fantastische how to voor 90% van de gevallen, bij de andere 10% is soms een andere aanpak nodig voor het beste resultaat.
 
  • Leuk
Reactions: GeBas en Quantoxx
Afgelopen week in delen in de avonduren de auto gewassen, gekleid en gepolijst. Zaterdagavond de auto nogmaals gewassen. Zondagmorgen op tijd opgestaan om de auto te ontvetten met Gyeon prep en daarna de auto voorzien van de Gyeon Pure Evo. Echt heel makkelijk om aan te brengen, paneel voor paneel. Je kunt duidelijk zien waar je wel en niet bent geweest. De kleur wordt al meteen warmer van kleur. Het regenboog effect komt al redelijk snel. Heb het denk ik na ca. 5 minuten uitgepoetst en werkte prima. Ik vind hem makkelijker verwerken dan de Gyeon Cancoat Evo. Wel zorgen dat je voldoende doeken hebt. Wat een glans .
 

Bijlagen

  • IMG_2374.jpeg
    IMG_2374.jpeg
    496,5 KB · Weergaven: 68
  • IMG_2373.jpeg
    IMG_2373.jpeg
    228 KB · Weergaven: 67
  • IMG_2372.jpeg
    IMG_2372.jpeg
    464,2 KB · Weergaven: 61
De weersomstandigheden waar pr8ma van het weekend. Bij ons nog wel een buitje.

Zeer mooi resultaat. Inderdaad wat een glans!
Ik kan je ervaring met Pure beamen, maar wellicht toch nog overwegen om een laagje met Cancoat te toppen. (Als je hem nog hebt staan)
 
  • Leuk
Reactions: Roland_M