• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Een handige "emmerjurk"

Ozy

Detailing chief
17 sep 2014
252
100
Na lang zoeken toch gevonden: een emmerjurk, je trekt 'm aan over een emmer en dan heb je iets waar je een heleboel dingetjes op kwijt kunt. Ik ga de mijne inrichten als interieur emmer; in het midden de oplossingen/sprays etc. en rondom de kwasten, borstels en (glas)doeken etc.
Ze worden verkocht als gereedschapstas maar nu wordt het een interieur detailtas, ik ben benieuwd hoe handig het straks is. emmerjurk.webp Bedoeling is dat als je het interieur wilt doen dit er even vlug bij pakt. Handig?

• Leuk
Reacties: iDuc
je doet in deze emmer geen water, alleen maar om alles op te bergen, of begrijp ik het nou niet? :confused:

Laatst bewerkt:
ik heb nog geen karretje, wel 7 soorten polijst.... maar geen karretje :rolleyes: moet nog een goed karretje zoeken waar alles op en in kan.
Vandaag de emmer uitgeprobeerd, en het werkt wel, zal een foto maken van de jurk met vulling

deze kun je met 1 hand dragen en voordeel t.o.v. een emmer vind ik dat je vooral die kwasten en doekjes, sponsjes heel snel kunt vinden, dat gegraai in een emmer/bak vond ik niks