• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Een idee: camping wasmachine

Mrkawa

Detailing chief
4 jan 2017
181
103
36
Hallo mensen.

Ik heb net als jullie de nodige doeken en de nodige pads e.d. maar ik gebruikte te weinig om er iedere keer een hele wasmachine mee te vullen.
Dus ik zat voor de gein te zoeken naar een mini wasmachine en verdomd.
Niet veel later heb ik de volgende gekocht de Clatronic MWA3540 mini wasmachine. Wat een top dingetje.

Je pakt je washmitts. Pads. Doeken enz.
Gooit een emmer van ong 10 liter warm water erin, ik persoonlijk gebruik dan 2 dopjes chemical guys microfiber wonderwash. Een draai aan de knop van 15min lekker wasse en klaar. Het werkte zo goed dat ik dacht misshien zijn er meerdere die met "mijn idee" kan helpen.

Gr luuk
 

Bijlagen

  • 1169296_RB_00_FB.EPS_400.jpg
    1169296_RB_00_FB.EPS_400.jpg
    11,4 KB · Weergaven: 197
  • Leuk
Reactions: Quadceeke
Dat is aan iedereen voor zich. Maar je houd je spulle netjes. Je schone goeie was. Je poets spulle. En het is niet zo zonde van het water e.d. als je alleen een washmitt ofzo erin kiept.
 
Gemiddeld kost 1000l water €1,50 per m3.

Als dat ding al €50,- kost kun je 33 keer in je wasmachine 1000l water verbruiken.

Volgens mij verbruikt een a+++ wasmachine gemiddeld 50l water voor een normale wasbeurt.
Zou je in principe 20 keer wasjes kunnen draaien per 1000l doe dat keer 33 kun je al 660 keer gaan wassen voor het geld van dat kleine ding.

Maar goed, tegenwoordig heb je korte programma's programma's die met gewicht in de wasmachine werken door diverse sensoren. En dat reduceert echt enorm qua tijd! En dan kun je er al snel nog veel meer wasjes draaien denk ik.

Tenminste dat is bij ons :blush:
 
  • Leuk
Reactions: a3gtron en Quantoxx
Ik heb soortgelijk eens gebruikt maar wat mij opviel en tegenviel is dat de doeken, mitts en pads steeds in hun eigen "vuil" water blijven.
Het wast misschien wel 15min maar dit wel constant in zijn eigen vuil.

Je moet op z'n minst nadien alles nogmaals uitspoelen.
 
Zou je in principe 20 keer wasjes kunnen draaien per 1000l doe dat keer 33 kun je al 660 keer gaan wassen voor het geld van dat kleine ding.

Ik heb soortgelijk eens gebruikt maar wat mij opviel en tegenviel is dat de doeken, mitts en pads steeds in hun eigen "vuil" water blijven.
Het wast misschien wel 15min maar dit wel constant in zijn eigen vuil.

Je moet op z'n minst nadien alles nogmaals uitspoelen.


Ik ben overtuigd om het NIET te doen. :p
 
  • Leuk
Reactions: Jeroen en m@rio