Zoals de titel al aangeeft ben ik op zoek naar iets meer dan een beginners wax. Als deze al bestaan dan.
Ik heb zoveel zitten lezen en zie eigenlijk dat er meestal gesproken wordt over de dure waxen. Daarnaast zie ik nog weleens natty's voorbij komen en mother.
Maar.....
Ik gebruik nu 1.5 jaar Meguiars Gold Class Carnauba Plus Premium Liquid Wax echter heb ik het idee dat die alleen lang houdt na een grondige beurt.
Als ik hem tussendoor weleens aanbreng is het effect in mijn ogen snel weg.
Vandaar.....
Ik heb een EGE blauwe peugeot 206 (net zoals nicknameless had)
Ik ben op zoek naar een wax van maximaal €35 (langzaam opbouwen hè), die liever iets langer blijft zitten dan eentje die mooi diep glanst maar binnen paar weken weg is.
Het liefst ga ik voor een vaste wax aangezien vloeibare snel te dik neerleg.
Daarbij gelijk een vraag: hoe krijg ik een vaste wax goed op mijn pad van de dap?
Als ik nog meer eisen weet, of die jullie willen weten post ik ze hier.
Ik heb zoveel zitten lezen en zie eigenlijk dat er meestal gesproken wordt over de dure waxen. Daarnaast zie ik nog weleens natty's voorbij komen en mother.
Maar.....
Ik gebruik nu 1.5 jaar Meguiars Gold Class Carnauba Plus Premium Liquid Wax echter heb ik het idee dat die alleen lang houdt na een grondige beurt.
Als ik hem tussendoor weleens aanbreng is het effect in mijn ogen snel weg.
Vandaar.....
Ik heb een EGE blauwe peugeot 206 (net zoals nicknameless had)
Ik ben op zoek naar een wax van maximaal €35 (langzaam opbouwen hè), die liever iets langer blijft zitten dan eentje die mooi diep glanst maar binnen paar weken weg is.
Het liefst ga ik voor een vaste wax aangezien vloeibare snel te dik neerleg.
Daarbij gelijk een vraag: hoe krijg ik een vaste wax goed op mijn pad van de dap?
Als ik nog meer eisen weet, of die jullie willen weten post ik ze hier.