• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Eerste bestelling geplaatst

IanB

Detailing addict
10 nov 2009
54
55
34
Oke mensen, nu is het officieel. Ik heb vandaag mijn eerste bestelling binnengekregen:grinning:

Helemaal blij natuurlijk! Maar goed, ik ben dus nieuw in het cleanen van je auto. Ik heb onlangs een Saab 93 1.8T Sport Sedan gekocht, in het zwart. En, aangezien deze auto mijn 'hobby' is, wil ik de auto zo mooi mogelijk houden.

Daarom heb ik mij ook aangemeld op dit forum. Zo hoop ik flink wijzer te worden met het één en ander.

Ik heb laatst op de AutoRai een Mequairs Ultra Thick Microfiber Wash Mitt gekocht, en een Magic Drying towel.

Ik was de auto al op de 2 emmer methode. Gebruik een aparte wash mitt voor de 18" velgen.

Ben ondertussen in het bezit van;

Carplan Wheel cleaner met borsteltje ( van de gamma )
Turtle Shampo. ( van de halfords )
En Insecten reiniger van HG.

En heb nog veel meer zooi, turtle wax, blauwe wax, rode wax en weet ik veel wat nog mer voor zooi.

Nu heb ik vandaag mijn bestelling binnen gekregen, en dat was het volgende;

Turtle Wax Refine & Shine Clay Bar Kit

Mequiars Gold Class Car Wash - 473ml

Poorboy's World SSR1 Light abbrasive Swirl remover - 473ml

Poorboy'w World Naty's Liquid Blue - 473ml

Mothes Wax Aplicator Pads (oranje)

En een Microvezel doek die ik bij me bestelling kreeg (thnx Carclean.com:)^ )


Nu had ik zelf gedacht aan de volgende volgorde,