• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Eerste bestellingen gedaan bij carclean.com

bart-S

Detailing trainee
14 jun 2018
3
25
Goedemiddag,
Ik ben Bart en kom uit de omgeving Oss-Nijmegen
Ik als gewoon hobby poetser van me eigen auto, een Passat 1.6tdi r-line van 2013, mijn eerste bestellingen gedaan bij carclean.com
Ik heb de beschikking over een HD reiniger van Nilfisk. Benieuwd of ik de Foam kan gebruiken met dat aparte flesje wat erbij zit om aan de lancer te maken.
Heb het meeste van Monello gekocht aangezien ik hier het meeste goeds over gehoord heb op het forum.
Hoop hier nog veel nieuwe dingen te leren.


Pre-wash
-Foam: Monello Artico Magico Snow Foam - 1000ml

Wassen
-Shampoo: Monello Lavare shampoo - 500ml
-Washmitt of pad: Monello Thick Mitt

Drogen
-Droogdoek: Monello Senza Acqua Piazza Drying Towel - 45x45cm

Wax / Lakbescherming
Mad Wax - 50ml

Glas
-Glasreiniger: Mothers wax ReVision Glass & Surface Cleaner - 710ml

Microvezeldoeken / pads
Monello Piccolo Nero Trio - 35x35cm 4stuks
Monello Del Ufo XL Foam Applicator
Monello Disco Duo applicator pads
41e0476131c6af2a6a42db1d20e5ade0.jpg
 
Laatst bewerkt:
Welkom op het forum Bart.
Ik vrees dat de "foamlans" die bij de HD-reiniger zit, niet zo lekker zal foamen als bijv. een Monello Lancia foamlans. Maar wij zijn heel benieuwd naar je bevindingen ;)
Verder al een leuk begin om de auto goed te gaan verzorgen
 
Heeeey Maarten,
Jah klopt!! Dacht hier maar is aan te melden om de Passat er goed uit te laten zien.
Gister auto gewassen en die Foam lukte idd niet via dat aparte flesje van de HD reiniger.
Keer kijken voor zon apparaatje om te foamen.
Die washandschoen werkt echt super net zoals droogdoek en shampoo!! Wax nog ff kijken hoelang de standtijd is aangezien hij niet heel duur was. Maarjah hij is goedgekeurd voor we op vakantie gaan.