Net de eerste keer foamen gedaan, .5L mix was net niet genoeg voor een Fiesta (van de vrouw).
Waarschijnlijk ook door mijn spelen/uitzoeken dat ik niet snel genoeg was.
50/450 mix in het kanon.
Daarna kwam vrouwlief thuis met mijn auto en die er maar gelijk even achteraan ingespoten met een 125/875 mix.
Daar had ik een paar keer mee dat die niet lekker wilde doorspoelen en de HD uitsloeg, zit dus op het randje wat de standaard sproeier aankan, twijfel of ik hem moet wisselen naar de 1.2mm sproeier of gewoon een iets lichter mengsel aanhouden.
Ongeveer 600ML van het mengsel weggespoten op de wagen.
Fotos na, de Fiesta is echt nog wel vies, niet gek gezien die niets aan coating heeft en al zeker 2 maanden niet door de wasstraat is geweest.
Betreft echt een 2de auto die bijna niet gebruikt word gezien ik veel thuiswerk.
Mijne zag ik nog iets aan beading op, denk van de aflevering gezien de auto nu 2 weken oud is, 1800 mee gereden sinds aflevering.
Hoop dat na de ceramic coating (turtle wax spray) hij er nog wel wat schoner uitkomt als dit.
Op afstand zie je het niet goed en lijkt die schoon maar dichterbij zie je echt nog wel viezigheid er op zitten.