• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

eerste wasbeurt en wax behandeling Opel Mokka

opel lover

Detailing addict
5 okt 2013
146
60
57
Bij deze enkele foto's van een prachtige Opel Mokka in de kleur parelmoerwit na zijn eerste was en wax beurt. Na enkele weken slecht weer een mooie shine op deze prachtige Opel :).
Voor de eerste keer snowfoam van Angelwax gebruikt.....wat een toppertje !!
20160215_155229.webp
20160215_155246.webp
20160215_155308.webp
20160215_155928.webp
20160215_155945.webp
20160215_155957.webp
20160215_155212.webp

• Leuk
Reacties: wilco
Opel Lover, waar behandel je de kunststof delen mee en hoelang blijven ze zo mooi zwart?
Waarom, omdat ik ook een auto heb met rond de wielkasten kunststof net als jij maar langer als een maand lukt bij mij niet om ze mooi zwart te houden.
Heb al diverse producten geprobeerd: Autoglym Vinyl & Rubber Care, Carpro Perl Coat, Smartwax Gel, Mothers Wax Black to Black, Poorboys Bold N Bright.

Als ik zo vrij mag zijn om een tip te geven; Gyeon Trim.

Dit is een coating met een vele malen langere standtijd dan de ''gewone'' dressings. Mijn ervaring is dat het na een goede reiniging niet alleen lang beschermt, maar ook goed voedt.

20160120_133439.webp

Greetz

• Leuk
Reacties: opel lover
Opel Lover, waar behandel je de kunststof delen mee en hoelang blijven ze zo mooi zwart?
Waarom, omdat ik ook een auto heb met rond de wielkasten kunststof net als jij maar langer als een maand lukt bij mij niet om ze mooi zwart te houden.
Heb al diverse producten geprobeerd: Autoglym Vinyl & Rubber Care, Carpro Perl Coat, Smartwax Gel, Mothers Wax Black to Black, Poorboys Bold N Bright.

Beste , ik gebruik bijna al je genoemde producten, tot nu toe het beste resultaat geeft perl van Carpro, maar langer dan een 2tal weken met slecht weer hou ik de kunstof ook niet zwart en glimmend ! De Gyeon Trim ga ik zeker proberen !!