• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

effe voor stellen

martijn86

Detailing rookie
5 sep 2008
90
0
hoi
Ik ben martijn
Ben 22 jaar
Woonachtig in Loenen a/d vecht

Nou de poest gekte begon toen ik op een dag naar buiten ging en langs de auto liep die in de zon stond, hij was pas gewassen .
Ik keek naar de auto en ik zei tegen mijn vriendin wat ziet hij er uit vol me swirl en krasjes 8-()) .
Dus zo ben ik op detail forums gekomen en zou dus ook hier.
Maar ja waar ga je al die spullen halen ? Zou ben ik winkel voor winkel af gegaan niet echt zoveel spullen die ik wou hebben. Daar heb ik alleen een wax gekocht en de watermagnet en een poets doek, dus ik maar gaan google en lezen waar ik de rest van de spullen kan halen .
Zo doende kwam ik bij Carclean.com.
spullen besteld, nou daar kwam het eerst pakketje ik dol blij :grinning: maar ja na weer wat avonden lezen op forums kwam ik er achter dat ik nog meer spullen nodig had . Hoppa weer naar Carclean.com zo de rest van de spullen besteld wat ik vandaag binnen heb gekregen .
Maar zat tedenken ik heb nog niet genoeg om mijn poets ziekte te kunnen overwinnen :no .
Ik in de midddag maar even naar carclean gebeld of ik wat spullen kon halen ja dat was geen probleem nou ik er heen gereden Daar werd ik vriendelijk ontvang :grinning: .
Dan echt maar even de laaste spullen me genomen . Echt de sevice is echt super netjes klant vriendelijk en staan altijd open om adviezen te geven :cool:

Nou hier maar een foto van de auto die plan van aan pak nodig heeft

161xc41.jpg


23lbop.jpg


1zy8pj.jpg
 
Welkom op het forum en natuurlijk veel poetsplezier toegewenst! Vragen staat overigens vrij..... ;)
 
Welkom op het forum. Wat heb je allemaal gekocht voor het poetsen van de GTI?

edit: ik heb net je beginnerscollectie gezien in een andere discussie: impressive!

Gr. Mila
 
Zo als Jullie hebben kunnen zien heb ik nog een golfje er bij gekocht :roll
Hier wat fotos van de nieuwe aanwinst

2r7m492.jpg


2n09fl5.jpg


2zfqqfs.jpg


Een over heerlijke r32 dsg o:)
Ik ben er erg blij mee:grinning: