• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Einde jaars rede, hoe kijken we terug op Carclean.com 2009

Snitser

Detailing chief
21 mei 2008
1.311
85
Beste CC'ers,

Vorige jaar december heb ik ook een soort gelijke post gedaan. Nu zijn we eind november, maar wil er nu meer een interactief iets van maken. Dus iederen kan tot hoe toepasselijk, eind december reageren;)

Helaas heb ik dit jaar zelf weinig kunnen bestellen bij CC, maar een huis kopen en verbouwen zijn dan een goed exuus denk ik!

Maar we zouden het over 2009 hebben. Wat is er allemaal gebeurd. Diverse actie's, meetings, de stand met tent:D
Nieuwe producten in het assortiment, diverse groupbuys, CC Cafe, Start met nieuwbouw, Dennis aan de bak bij CC.......

Zo zullen er vast nog wel meer dingen zijn. Na alle ontwikkelingen in 2009, ben ik benieuwd wat het nieuwe jaar gaat brengen.

CC Team, onderstaanden afbeelding zegt genoeg denk ik. Al het goeds voor 2010!

Marc
625m.jpg
 
Voor mij is 2009 een cruciaal jaar geweest natuurlijk.

In de eerste plaats dat ik na 12 jaar in de supermarkt te hebben gehangen kreeg ik de kans om iets te gaan wat ik echt geweldig vond: met detailing bezig houden!
1 Maart begon voor mij het grote Carclean.com avontuur! Ik deed eerst al een tijd part-time zodat ik zeker wist dat dit dé overstap was die ik moest maken.

Ten tweede is het dankzij de mensen bij Carclean en nieuwe vrienden die ik gemaakt heb met detailing dat ik het overlijden van mijn moeder eind 2008 dit jaar sterk heb doorgebracht. Tuurlijk gaat er geen dag voorbij dat ik er niet aan denk maar danzkij de belangstelling en medeleven deel je de pijn toch en dat is voor mij cruciaal geweest.
Ik durf er niet aan te denken hoe ik er nu bij had gezeten als zonder deze mensen. Het is ongelooflijk maar mijn oude baas verwachtte gewoon dat ik de dag nadat mijn moeder (was donderdag) overleden was ik er gewoon weer was. Dat verzin je gewoon niet ]-0 Ook daarna nooit meer gevraagd hoe het ging of enige belangstelling.
Had ik eerlijk gezegd niet verwacht van hem maar dat was helaas wel de werkelijkheid.

2010 moet echt een geweldig jaar worden met het nieuwe pand, nieuwe plannen, nieuwe ideeen... KAN NIET WACHTEN!!! :party:
 
Op basis van de ervaringen uit 2008 en dit jaar verwacht ik veel moois in 2010. Mooie producten en clinics. Een ding mag / moet van mij onveranderd blijven: de superbe service en klantbenadering van de hele crew. Absoluut top! Keep up the good work :)^ Wel een verzoek: kunnen jullie in 2010 ook mooi weer opnemen in de collectie? :-b

@Dennis, wat laat maar alsnog gecondoleerd. In 2002 is mijn vader overleden. Mijn werkgever deed gelukkig niet moeilijk en verwachtte van mij ook niet dat ik zou komen tot na de begrafenis. Het kan dus wel.
 
Tja, voor mij iets minder aangrijpend, maar 2009 heeft voor mij toch een aardige verandering teweeggebracht.

Tot voor dit jaar nauwelijks wat aan de auto gedaan en als het dan toch 'moest', rap snel even afraffelen.
Met de nieuwe auto in maart dit jaar en wat eerste voorzichtige bestellingen aan detailgerei, was daarna al rap het hek van de dam.
Ik moet zeggen dat dit voor mij persoonlijk even iets nieuws was. Normaal gesproken vind ik het ook wel leuk om te zien wat voor leuke (elektronica-)gadgets, computers, telefoons en audiospullen er op de markt zijn en komen, maar daarmee weet ik me toch goed te beheersen; wat dat betreft doe ik slechts sporadisch een nieuwe aankoop (huidige telefoon bijvoorbeeld is inmiddels vier jaar oud; doet het nog goed, dus geen nieuwe nodig).

Ook de kennismaking met het forum is me prima bevallen. Ik zit er in principe iedere dag wel op. Ik heb zelfs al van een paar andere forumleden een PM gekregen met de vraag of het wel gezond is dat ik zo veel/lang op het forum vertoef. :p
Wat mij betreft is dit geheel te wijten aan de doorgaans goede en ontspannen sfeer hier op het forum.
Ik vond met name de door braamr opgezette groupbuy voor sprayflessen wel een tekenend voorbeeld v.w.b. enthousiasme en behulpzaamheid van diverse forumleden. Ik heb daarin zelf nog een kleine rol kunnen spelen door wat flessen bij mensen af te leveren of bij mij op te laten halen. Het ging mij daarbij niet zozeer om de flessen, maar meer om eens te zien welke personen er achter de nicknames schuilgingen. Da's me goed bevallen. Ik ben hierbij een aantal keren erg hartelijk ontvangen bij de mensen thuis. Lekker bakkie koffie erbij, leuk gebabbeld. Helemaal top.
Verder nog een paar kleine mini-meets meegemaakt, waar ik de nodige mensen in levende lijve heb ontmoet, zowel bij Carclean (DAP-workshop) als bij mensen thuis. Een nieuwe detailmeet of het veelbesproken Carclean-etentje zie ik dus met het nodige enthousiasme tegemoet.

Affijn, zo terugkijkend ken ik eigenlijk maar weinig bedrijven waar de klanten zich zo betrokken voelen als bij Carclean. Mezelf incluis dus.
Zelden gezien dat mensen zo enthousiast reageren als op de introductie van nieuwe Monello producten, groupbuys, clinics en het wel en wee van de nieuwbouw.

Ook van hieruit dus een verzoek om vooral door te gaan met hetgeen waar jullie mee bezig zijn en zijn geweest.
Ik zie nog weleens iets van 'Zonnige zaterdag' opgenomen worden in de collectie. Wil alleen niet weten wat dat mag gaan kosten :grinning:
 
Voor mij ging er ook een nieuwe wereld open, het detailen van mijn auto,een deal met dennis over zijn detail kast,een meeting in Budel die daarop volgde,die op zijn beurt ook weer uit de hand liep,met een afsluiter voor Dennis,Adrie en Peter die het luchtruim kozen.
Een msn gebeuren dat uitmondde in het Carclean Cafe met denk ik wel het hoogte punt de BBQ bij mij met daar weer op het bezoek van de master detailer himself, de vele en vele uren dat ik me achter mn laptop scherm krom zat te lachen,de meetings die ik bezocht,
Een eigen bedrijfje wat zich richt op Carcleaning, en de vele "vage kennissen"die ik er aan over heb gehouden.
Ik zeg op naar een nieuw jaar met nieuwe uitdagingen en veel lol en plezier!!

@Dennis ik heb een brok in mijn keel.....
 
Een mooi mooi jaar!

2010 zal zeker zo goed worden, maar ik ben bijna zeker dat het beter wordt. Wellicht zijn er zoveel nieuwe verrassingen, iets wat de klantenbasis alleen maar plezier brengt.

Zoals ik het al vaker heb gezegd, doe gewoon zoals jullie tot nu toe altijd gedaan hebben. Ik ben en blijf zeer tevreden over alle soorten van service die jullie bieden.

Ik hoop dat ik wel meer tijd heb volgend jaar voor het detailen, door 2 jaren samen te toen op school schiet me tijd tekort. Een vlug autowasje kan er nog net vanaf.
Dit geld ook voor het Café, sorry jongens, ik draai echt op overuren. Pak het niet persoonlijk op want dit is het helemaal niet !
 
Een mooi en zeer druk jaar gehad, ik werk dan niet full-time bij CC, maar elke meeting en workshop e.d. ben ik er weer bij, en dat nog buiten mijn normale werk als ICT'er waar ik vaak ook niet altijd normale uren draai (al denken sommige mensen nog steeds dat je als ambtenaar niets doet en lekker van 9 tot 5 werkt;) ) En daarnaast nog eens de detailklussen met Dibbuz samen.
Tussendoor ook nog even een certificering gehaald voor mijn IT werk (SNIA Professional) en bezig met de 2e (SNIA Engineer). Weinig vrije tijd gehad daardoor dit jaar, althans minder dan de voorafgaande jaren.
Maar dat maakt mij allemaal niets uit omdat ik het werken bij CC gewoon erg leuk vind en het gewoon een uit de hand gelopen hobby is geworden waar ik ook nog voor betaald krijg :grinning: En ik mag wel zeggen dat ik mijn collega's bij CC inmiddels als vrienden beschouw. Iedere meeting is het weer hard werken, maar een hoop lol :)^ Waarvoor dank aan Tim, Dana, Dennis, Bert en Cees! :ja

2010 gaat nog mooier worden met het nieuwe pand, en daarmee waarschijnlijk nog drukker.
 
2009 :

in het begin van dat jaar naar een CC meet geweest ergens in een grote wasbox.eerste ervaring irl en dat was leuk!

verder het eerste halfjaar van 2009 best wel wat besteld bij CC.en veel gedetaild.

ook nog een clinic bij gewoond en dat was wederom gezellig!

vanaf augustus door wat prive problemen bijna nix besteld en bijna nix gepost op het forum enniet veel gedetaild ook niet .
(heb nog wel veel foto,s van kleine projecten die nog niet online staan )

voor 2010 verwacht ik voor CC een goed jaar wederom en hoop ik weer wat clinics of meetings te kunnen bijwonen voor de gezelligheid.
(en weer wat meer te posten)
 
voor mij is 2009 een bewogen tijd geweest met up's en down's. Na 19 jaar samen te zijn geweest is in maart een eind gekomen aan mijn relatie..ik kan jullie zeggen dat ik ff door een heeel heeeel diep dalletje ben gegaan. zelfs nu ik er over schrijf doet het me allemaal nog erg zeer:confused:

Maar 2009 heeft me ook heel veel gebracht;
Zo ben ik de jongste Marktbeheerder van geheel Amsterdam geworden, daarnaast ben ik net als adrie partime adviseur geworden bij CC. Iets waar ik Tim,Dana en Bert enorm dankbaar voor ben dat ik dat heb mogen worden. Daarnaast beschouw ik alle van de CC als echte vrienden.
Helemaal me twee gabbers Adrie en Dennis:heart_eyes: dat zijn echt mijn pikkie's hoor:p

Ook in mijn andere hobby Aikido heb ik iets mooi's behaald, m'n Internationaal 1e Dan graad. dit is voor mij echt een hele overwinning!

1x in de 4 jaar word ik lichamelijk helemaal door gelicht ivm mijn verleden(leukemie, ziekte van werlhof) en ik kan jullie zeggen dat ik nog steeds geheel schoon ben, iets waar ik echt blij van word:party:

De feestdagen zullen nog wel ff naar zijn maar ik zie 2010 geheel met frisse moed te gemoed.


cees:grinning:
 
Jongens.......als ik jullie verhalen lees, kan ik maar 1 ding doen, een heel erg diepe knie buiging maken, met superveel respect................want dat heb ik zeer zeker voor jullie :)^ :)^
 
Indrukwekkend om te lezen hoe moeilijk sommige mede forummers het het afgelopen jaar hebben gehad op momenten. Veel respect heb ik voor jullie!!!
V.w.b de service, het enthousiasme en de inzet van de medewerkers van Carclean kan ik alleen maar zeggen: SUPER!!! Ga zo door!!!! :)^ :)^ :)^
Zelf heb ik, sinds ik lid ben van het forum en dus ook na mijn eerste bestelling (in september 2008) bij Carclean ontzettend veel geleerd v.w.b. detailen. En veel stralende mensen (en dito voertuigen) achtergelaten/weg zien gaan!
Daarnaast heb ik eindelijk iets gevonden waar ik enorm goeie afleiding door heb, met een jong dementerende en (zeer) opstandige moeder :( , heb ik al heel wat momenten gehad dat ik het even niet meer wist. Eén auto detailen en een geweldige reactie van de eigenaar (tot nu toe gelukkig alleen maar stralende gezichten :) ) en ik voelde mij weer een ander mens!
Daarnaast helpt het ook mee om mijn rug, schouder, nek en armen 'los' te houden en te zorgen dat de klachten niet toenemen!!
Tot slot natuurlijk een geweldige lieve vriend :heart_eyes: gekregen dit jaar en v.w.b. Carclean.com het geweldige sfeertje op dit forum met de vele tips, humor en het meeleven! :)^ :)^
 
2009 was voor mij ook een apart jaar. Relatieproblemen gehad die daardoor bijna klapte en nog wat andere vervelende dingen.
Ook op het werk was het niet altijd even leuk door de recessie waardoor er veel van je verwacht wordt.
Gelukkig gaat het met m'n relatie weer goed.

2009 is het jaar waar ik carclean heb leren kennen en merken heb leren kennen waar ik nog nooit van gehoord had.
Ik werkte al met Meguair's en dit vond ik al het einde. Heb nu m'n horizon aardig verbreed en werk nu met producten die eigenlijk veel beter zijn. ( o.a Poorboys).

Ik heb vanaf juli al 9 orders geplaatst en er komen er nog 2 bij voor dit jaar.:schaam

2010 zal het jaar worden waarin m'n viendin en ik samen een huis gaan kopen.

Ik zal in 2010 minder bestellen denk ik want ben aardig compleet met m'n detailcollectie.
(Groeit m'n neus nu...):-b
 
Voor mij was 2009 de kennismaking met CC. De mensen daar wil ik bedanken voor de snelle service. Tim en crew bedankt. Ga zo door !!!!! Voor mij wordt de relatie met mijn vader steeds slechter na de dood van mijn moeder. Ik zou willen dat ik een broer of zus had. Ik probeer met detailen van mijn auto en andere auto's en met veel werken mijn gedachten te verzetten. Mijn voornemens voor 2010 zijn om te proberen om eens bij een meeting te zijn en een keer langs te gaan bij CC voor een bestelling.
 
2009 Was voor mij een bijzonder jaar. Ik leerde Carclean kennen via het Seat-online. Sindsdien ben ik alleen nog maar zelden online op het seat-online forum. Ik moet zeggen dat de kennismaking met Carclean mij zeer goed bevallen is. De eerste order was meteen de volgende dag al binnen. Heel veel informatie kunnen halen van het bijbehorende forum en ook heel veel mogen vragen.
Ik vind dit 1 van de betere fora's waar men goed en leuk en gezellig met elkaar omgaat :party: :ja. Iedereen behandeld elkaar met respect!

In maart 2009 kwam ik in de ziektewet terrecht. Na een mislukte operatie aan fistels in mijn been ging ik langzamerhand toch steeds slechter lopen. Iets waar artsen mij jaren geleden voor hebben gewaarschuwd toen de diagnose gesteld werd. Een ziekte die erg zeldzaam is en met name de 'nawee' die uit deze ziekte is voorgekomen, welek maar 1 op de 4 miljoen mensen treft. Ik kwam bij huis en zocht iets nieuws. Ik werk elke dag met computers (systeembeheerder en manusje van alles). Ook was ik 's avonds wel eens in de weer voor mensen met computerproblemen. Ik zoch iets nieuws. Eind 2008 heb ik een tweedehandse Seat Ibiza 1.9 TDI FR gekocht uit 2004. Ik zocht een goede diesel en kwam hier op uit. Met name de vele km's die ik voor mijn werk ging rijden gaven de doorslag deze auto te kopen.

Toen ik begin april dus kennismaakte met Carclean begon mijn nieuwe hobby. Nieuwe manier van autowassen. De vele produkten die een detailer kan gebruiken interesseerde mij enorm. De goede service en perfecte antwoorden van Carclean en de andere forummers maakte mij steeds enthausiaster. Ik kreeg zin in het detailen van mijn auto. En dat gaat me goed af. De dagen dat ik me wat beter voelde besteedde ik aan de auto.

Gelukkig ben ik eind september geopereerd en is een groote deel van mijn hamstrings in mijn linker been verwijderd. Na een aantal weken van revalideren kan ik weer lopen, traplopen en autorijden. Het voornaamste is dat ik geen ontstekingen en pijn meer heb. Hardlopen zal ik nooit meer kunnen doen, daarvoor mis ik toch teveel van mijn spieren. Het gaat gelukkig nu goed met me.

2010 zal voor mij nog meer in petto hebben qua detailen. Nu doe ik mijn eigen auto en de auto van mijn ouders, maar wil me ook gaan richten op verschillende auto's en hun lakken.

Ik wil iedereen hier bedanken voor de perfecte hulp en steun die ik heb gekregen dit jaar! Ook de topicstarter voor dit leuke initatief. Ik hoop nog lang van dit forum te kunnen genieten en hoop dat 2010 een nog beter jaar voor Carclean wordt (maar dat gaat vast lukken) :cool: