• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Einde jaars rede, hoe kijken we terug op Carclean.com 2009

En deadlines voor het nieuwe pand wil je ook echt niet missen anders is er geen grote opening in het voorjaar en dat is ook voor de klanten. Eigenlijk staat hun eindejaarsrede al op de kerstkaart natuurlijk.
 
Uiteraard is het daar beknopt maar in grote lijnen staat het erop hehehe ;)
 
Dankzij Jeffrey ben ik, en mijn broertje, aangestoken met het detail virus8d waarvoor dank Jeffrey:ja
Niet slecht bedoeld tegenover Jeffrey maar ik heb absoluut geen spijt dat ik hierin ben gestapt.
Ook de ondersteuning op het forum is ronduit geweldig te noemen en dan helemaal alle mensen van Carclean.com.
De service kan gewoon niet beter en dan ook het advies wat ook nog wordt gegeven op het forum wordt zeker gerespecteerd.

2009 was voor mij op zich een druk jaartje op zich, ik had nog wat afwerk puntjes af te ronden aan het huis die wij in 2007 hebben gekocht.
Hieraan hebben we in 2 jaar tijd de keuken vervangen, badkamer vernieuwd en toilet beneden, de gehele tuin overhoop gehaald en weer opnieuw ingedeeld, mijn vader de gehele woning geschilderd en dit jaar de dakkapel gerenoveerd en dan de kleine puntjes afgewerkt.

De Mazda dit jaar de neus geheel opnieuw laten spuiten en achterbumper waarin ik parkeersensoren heb geplaatst.
Beide koplampen eruit gehad om de contacten te reinigen en te optimaliseren.
De in eind 2008 aangeschafte 17" velgen gezandstraald om deze vervolgens te laten poedercoaten.
Na terugkomst van de vakantie moest ik samen met de buurman de wiellager vervangen die tijdens de vakantie begon te zoemen.
2 weken terug nog de roest van de wielkast randen verwijderd hier het verslag daarvan

Koninginnedag 2009 is het detail virus toegeslagen, eerst bij mijn broertje die die dag de 106 Rallye volgens het 5-stappen onder handen was genomen.
Het resultaat was zo verbluffend dat mijn broertje met het idee kwam om zelf dit ook te gaan doen en dan samen met mijn vader de Dap-500 V2 aan te schaffen en dan wel onze eigen spulletjes.
Mijn broertje is toen nog twee keer met Jeffrey mee geweest naar een clinic en toen hebben we mijn Starlet '85, en van mijn vrouw natuurlijk, omgedoopt al proef project.
Dit was een leuk project en hebben er veel van opgestoken, lees hier het verslag die mijn broertje heeft gemaakt na het klusje.

In Mei is mijn broertje nog getrouwd wat ook niet vergeten mag worden om te melden.

Voor Dibbuz ook heel fijn dat hij goede ondersteuning van meerdere mensen heeft gekregen nadat hij bij Carclean.com is ingestapt.
Het verlies van een dierbare, met name van heel dichtbij, blijft altijd moeilijk om te verwerken of te accepteren.
Vooral met bijzondere dagen wordt je er altijd aan herinnerd zo heb ik dat ook toen bijna 6 jaar geleden mijn nicht is overleden aan een hersentumor op haar 30ste.
Komt daarna binnen een jaar 4 dagen na mijn verjaardag een zeer goede kennis te overlijden na een hartsilstand op 42 jarige leeftijd.
Hij was getrouwd en had 2 kinderen van 14jaar en 10jaar en de oudste dochter vondt haar vader ook nog in de kamer nadat hij de hartstilstand heeft gehad.
Ik werkte elke zaterdag bij hem in de zaak en met name het inbouwen van carkits en vaste navigatie systemen was wat ik voornamelijk verzorgde als hobby.
Dus medeleven en begrip van andere mensen kun je dan ook zeer op prijs stellen en het helpt je zeker door de moeilijke tijd heen.

Zo nu heb ik ook in grote lijnen mijn einde jaars rede min of meer vastgelegd.

Voor de rest wens ik iedereen een gezond en gelukkig 2010.
 
Mijn rede van dit jaar?

Lekker snel vergeten, kunnen we niets meer aan dit jaar veranderen en dus:

KIJKT ALLEN VOORUIT

NAAR EEN NIEUW PAND

EEN HEEL AANTAL NIEUWE DETAILPRODUCTEN VAN DE GROTE MERKEN

EN NOG GROTER AANTAL GEDETAILDE AUTO'S

NIEUWE DETAILERS

MEER DETAILERS

MEER SCHONE AUTO'S

MINDER SWIRLS

MEER MEETINGS

MEER GEZELLIGHEID

MEER DIBBUZ

MEER R8 (Ja Tim, er komt komend jaar echt een dikke V10 versie)

MEER ZWART (want The Dutch Green Stuff gaat in 2010 verdwijnen

En tot slot:

MEER FOTO'S VAN ME EIGEN PROJECTEN!
Want die heb ik afgelopen jaar veel te weinig gemaakt