• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

elektronische toerental regeling echt nodig?

Hij zoekt een rotary hoor... ;)

bassochist zei:
binnekort, wil ik een rotary aanschaffen


Ik sluit me aan bij de anderen. Ik zit in hetzelfde schuitje wat dat betreft, maar ik heb me voorgenomen tzt voor een Flex 3403 VRG te gaan. Dan doe je het in een keer goed...

Heb de baas van TS24 en een andere leverancier ook om advies gevraagd, en het antwoord kwam er op neer dat je beter voor de Flex kunt gaan als je iets goeds wilt. De anderen noemden ze 'leuke hobbymachines' de Flex een professionele poetsmachine.
 
Ook hier hetzelfde advies: spaar door voor iets goeds, had eerst een goedkope rotary, is leuk om mee te beginnen en ervaring op te doen, maar als je weet dat je vaker auto's gaat detailen dan kun je beter meteen iets goeds aanschaffen. De terugval in toerental is iets wat gaat irriteren (alsthans mij wel), je hebt de machine dan minder onder controle, dat is weer van invloed op je resultaat, tevens is het vermoeiender omdat je steeds meer of minder druk moet gaan zetten of met het toerental moet gaan "spelen".