Zoals de titel al zegt, ik ben Emiel, kom uit Maasbree (Venlo) Limburg...
Ben me steeds meer aan het verdiepen in detailen, loop al 2 jaar handmatig te poetsen, ga nu toch maar over op machinaal aangezien er toch wat producten op beginnen te raken:
Wat ik nu gebruik:
Mothers detailspray met klei
Mothers sratchremover
Mothers Polisch
Mothers Carbauna wax
Diverse pads en MF doeken natuurlijk, alsmede een mothers drying towel
De middelste 2 zijn er dus zo goed als doorheen, en nu wil ik het toch naar een hoger niveau brengen:
gedachte!
Aantal Art Nr. Omschrijving Prijs Totaal
101684 CSF - Delirium Orange Drying Towel - 60x90cm € 16,49 € 16,49
100741 Monello - SmartPads CCS 5.5 inch Black Finishing Pad € 8,98 € 8,98
100217 Mothers Wax - California Gold Sealer & Glaze - Ultimate Wax System - Step 2 - 473ml € 13,49 € 13,49
101802 Polishing Power - DAP500 Raffini Starterskit - Lite Edition € 155,00 € 155,00
100343 Valma - Microvezeldoeken - Blauw/Geel/Groen - 3 Pack € 5,99 € 5,99
5 producten. Totaalbedrag: € 199,95
Genoemde prijzen zijn inclusief BTW.
Dat is mijn huidige winkelmandje wat dus zeer binnenkort bij mij thuis zal staan. Heb me ook met een maat van me opgegeven de 10e oktober voor de clinic machinaal poetsen.
Dan als laatste wat rij ik, op dit moment een 206 gti, welke ik nog volledig onder handen moet nemen
Heb inmiddels al wat kleine dingen zelf gedaan, wielkasten gespoten, velgen uitgekapt van binnen (over vers asfalt gereden en hele dingen zaten vol ter)
Voor:
Na:
zijn ook wat dingen gespoten aan de auto ivm wat kleine schades, moet ook nog wat over wat nog niet helemaal goed is, motorkap zit sinaasappelhuid op en zijpanelen zijn op sommige plaatsen niet helemaal wat het moet zijn (krasjes onder de blanke lak)
Volgende week wordt alles hersteld en kan het poetsen beginnen...
Ben me steeds meer aan het verdiepen in detailen, loop al 2 jaar handmatig te poetsen, ga nu toch maar over op machinaal aangezien er toch wat producten op beginnen te raken:
Wat ik nu gebruik:
Mothers detailspray met klei
Mothers sratchremover
Mothers Polisch
Mothers Carbauna wax
Diverse pads en MF doeken natuurlijk, alsmede een mothers drying towel
De middelste 2 zijn er dus zo goed als doorheen, en nu wil ik het toch naar een hoger niveau brengen:
gedachte!
Aantal Art Nr. Omschrijving Prijs Totaal
101684 CSF - Delirium Orange Drying Towel - 60x90cm € 16,49 € 16,49
100741 Monello - SmartPads CCS 5.5 inch Black Finishing Pad € 8,98 € 8,98
100217 Mothers Wax - California Gold Sealer & Glaze - Ultimate Wax System - Step 2 - 473ml € 13,49 € 13,49
101802 Polishing Power - DAP500 Raffini Starterskit - Lite Edition € 155,00 € 155,00
100343 Valma - Microvezeldoeken - Blauw/Geel/Groen - 3 Pack € 5,99 € 5,99
5 producten. Totaalbedrag: € 199,95
Genoemde prijzen zijn inclusief BTW.
Dat is mijn huidige winkelmandje wat dus zeer binnenkort bij mij thuis zal staan. Heb me ook met een maat van me opgegeven de 10e oktober voor de clinic machinaal poetsen.
Dan als laatste wat rij ik, op dit moment een 206 gti, welke ik nog volledig onder handen moet nemen
Heb inmiddels al wat kleine dingen zelf gedaan, wielkasten gespoten, velgen uitgekapt van binnen (over vers asfalt gereden en hele dingen zaten vol ter)
Voor:
Na:
zijn ook wat dingen gespoten aan de auto ivm wat kleine schades, moet ook nog wat over wat nog niet helemaal goed is, motorkap zit sinaasappelhuid op en zijpanelen zijn op sommige plaatsen niet helemaal wat het moet zijn (krasjes onder de blanke lak)
Volgende week wordt alles hersteld en kan het poetsen beginnen...