• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Emiel meldt zich ook hier

emiel10

Detailing guru
21 sep 2010
1.494
170
Zoals de titel al zegt, ik ben Emiel, kom uit Maasbree (Venlo) Limburg...

Ben me steeds meer aan het verdiepen in detailen, loop al 2 jaar handmatig te poetsen, ga nu toch maar over op machinaal aangezien er toch wat producten op beginnen te raken:
Wat ik nu gebruik:
Mothers detailspray met klei
Mothers sratchremover
Mothers Polisch
Mothers Carbauna wax

Diverse pads en MF doeken natuurlijk, alsmede een mothers drying towel

De middelste 2 zijn er dus zo goed als doorheen, en nu wil ik het toch naar een hoger niveau brengen:

gedachte!

Aantal Art Nr. Omschrijving Prijs Totaal
101684 CSF - Delirium Orange Drying Towel - 60x90cm € 16,49 € 16,49
100741 Monello - SmartPads CCS 5.5 inch Black Finishing Pad € 8,98 € 8,98
100217 Mothers Wax - California Gold Sealer & Glaze - Ultimate Wax System - Step 2 - 473ml € 13,49 € 13,49
101802 Polishing Power - DAP500 Raffini Starterskit - Lite Edition € 155,00 € 155,00
100343 Valma - Microvezeldoeken - Blauw/Geel/Groen - 3 Pack € 5,99 € 5,99
5 producten. Totaalbedrag: € 199,95
Genoemde prijzen zijn inclusief BTW.

Dat is mijn huidige winkelmandje wat dus zeer binnenkort bij mij thuis zal staan. Heb me ook met een maat van me opgegeven de 10e oktober voor de clinic machinaal poetsen.

Dan als laatste wat rij ik, op dit moment een 206 gti, welke ik nog volledig onder handen moet nemen

KopievanP1030351.webp

P1030349.webp

P1030350.webp

Heb inmiddels al wat kleine dingen zelf gedaan, wielkasten gespoten, velgen uitgekapt van binnen (over vers asfalt gereden en hele dingen zaten vol ter)
Voor:
P1030348.webp

Na:
P1030346.webp

zijn ook wat dingen gespoten aan de auto ivm wat kleine schades, moet ook nog wat over wat nog niet helemaal goed is, motorkap zit sinaasappelhuid op en zijpanelen zijn op sommige plaatsen niet helemaal wat het moet zijn (krasjes onder de blanke lak)

Volgende week wordt alles hersteld en kan het poetsen beginnen...

Welkom! Leuke auto:ja

Ik neem aan dat je met de DAP500 en de starterskit ook wilt gaan polijsten, in dat geval zou ik wel wat meer pads aanschaffen, bijvoorbeeld: Oranje, Wit, Licht groen.

Voor de rest valt er genoeg te leren, ik ben zelf ook nog een 'leerling' :-b

Oranje, Wit, Licht groen pad zit bij de set inbegrepen, die hoef ik dus niet los te bestellen. Evenals de Mezzo en Finale polish

Dank voor het warme welkom.

Denk dat de spullen morgen of overmorgen binnen zijn en heb me ook inmiddels voor de clinic ingeschreven.

Nu ff wachten tot de auto volgende week bij de spuiter is geweest voor de laatste werkzaamheden, dan kan er gepoetst worden...