• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

En de tent is ook binnen!

Carclean vond ik altijd al een top-tent, maar nu hebben jullie ook nog een top-tent :)^

Dit ziet er ontzettend mooi en professioneel uit. Het zal zeker een grote aantrekkingskracht hebben bij meetings en dergelijke.
 
Hoi Tim,

Niet om de feestvreugde te temperen maar de weblink van www.mothers.nl werkt niet :weetniet (staat wel op de tent???)

Groet, Paul
 
Erg gave tent. Ziet er erg profi uit!

Mothers.nl linkt inderdaad niet door:weetniet motherswax.nl wel. Foutje op de tent?
 
Overlord zei:
Hoi Tim,

Niet om de feestvreugde te temperen maar de weblink van www.mothers.nl werkt niet :weetniet (staat wel op de tent???)

Groet, Paul

Komt goed, dat domein is van ons. Ik zal hem laten verwijzen naar onze Mothers pagina voorlopig. Uiteindelijk willen we er een aparte site van maken. :ja
 
Tim zei:
Overdone in welke zin? Qua ontwerp?


ontwerp is leuk, maar meer qua grootte van het scherm.

geeft mij het gevoel van: we verliezen marktaandeel in nederland, maar (gesponsord?, weet niet of dat het geval is) met een extra groot scherm, groter dan de andere merken winnen we dat misschien wel terug
 
Was het maar waar dat het gesponsord is :) We krijgen geen stuiver van ze. We mochten zelfs onder strikte voorwaarden die foto gebruiken. Het doek is makkelijker te wisselen dan van de tent. Maar ik snap je zeker wel. Er komt nog een 2e scherm, daar zal zeker een ander merk op komen te staan, wat weten we nog niet :)

Bedankt voor je input in ieder geval! :ja
 
alteaniels zei:
:)^ :)^ Mooie tent hoor

Maar dat scherm is imho te overdone, maar ik ben dan ook geen megs fan

Alleen veel mensen kennen Meguiar's en die klanten wilt je ook hebben natuurlijk ;)
 
+1 Zag er super strak uit!

En een ijscoboer voelde zich er duidelijk door aangetrokken.... en z'n brommer zo erg dat die niet meer weg wilde ;)
 
Wow, knap! Scherm van Meguiars is begrijpelijk.
Ik neig ook eerder naar PB's World, maar eigenlijk is dat een nogal vreemde merknaam om aanlokkelijk te klinken... :weetniet