• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

En de tent is ook binnen!

Tim zei:
De totale configuratie wordt nog gekker, maar dat bewaren we even tot de eerste meeting, je moet de concurrentie niet alles van te voren tonen natuurlijk ;)

Als ik alle meningen hier over Carclean hoor heb je weinig te vrezen van de concurrentie geloof ik...... :D ;)
 
Komt allemaal goed uiteindelijk ;)

De reden dat Meguiar's niet op de tent staat is dat Meguiar's persé een zwarte achtergrond wilde hebben voor het logo. Zoals jullie kunnen zien op de foto's hebben alle vlakken netjes een witte achtergrond, deze draagt bij aan de frisse uitstraling. Opeens een zwart vlak tussendoor zou de hele tent uit balans gebracht hebben.

Op het losse scherm mocht wel, omdat de achtergrond donker genoeg was (komt deels door het asfalt). Al met al een mooie oplossing. :ja
 
Mooie tent en vooral interessante foto met die rode skyline!

Een distributietransformator met 3 eindsluitingen en kabels die de grong ingaan!!! That's my job!
 
8-()) Ik kan niet anders zeggen dan PRACHTIG! :ja
De Logo's zien er zeer goed uit. :)^

Ik had eigenlijk ook niets minder verwacht van jullie. :-"

Ik hoop dat ik 'm een keer in het echt kan aanschouwen.
 
Is het ook nog een beetje snel op te zetten? is het zo'n tent met schaarconstructie?
Het ziet er wel super uit !! zoek eigenlijk ook zoiets voor detailen op locatie.
 
madtraxx zei:
Is het ook nog een beetje snel op te zetten? is het zo'n tent met schaarconstructie?
Het ziet er wel super uit !! zoek eigenlijk ook zoiets voor detailen op locatie.

Supersnel, het is erg degelijk en het staat met 10 minuten. Het is een stuk degelijker dan de 'standaard' quick-up tenten die je tegenkomt. Dat moet ook wel, want de tent zal intensief gebruikt gaan worden.
 
Als ik mn carport die ik voor ogen heb niet mag bouwen,dan ben ik ook op zoek naar zo'n tent.
Wat kost deze tent,of een link van de fabricant?
antwoord mag in PM.

Bart