• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Enkele vragen over sealant & wax. Donkerrode wagen.

Jeroenn

Detailing rookie
2 jul 2011
261
0
Goedemiddag

Ik gebruik nu PB Natty's Blue als wax en ik vraag me af of het zin heeft om de PB EXP-Pure te gebruiken als stap tussen PB Black Hole en Natty's? Of voegt dit niet veel toe?

Als extra wax was ik aan het denken om er eentje van Dodo Juice te kopen.
Heb ik voor mijn wagen de Orange Crush nodig of de Purple Haze? Omdat er in het donkerrood ook een paarse gloed zit dacht ik misschien de Purple Haze (zie foto onderaan voor de kleur).

En dan heb ik een snelle wax nodig om de waxlaag bij te werken na de wekelijkse wasbeurt.
Ik was zelf aan het denken richting PB Quick Wax+ of Dodo Juice Red Mist Tropical. Maar ik heb geen idee of de Red Mist zijn geld waard is, want het kost ongeveer het dubbel.
Of nog andere ideeën mogen natuurlijk ook ,^^

Hoop dat iemand me een goede uitleg kan geven :-)^

Foto's
IMGP0899.webp

IMGP0902.webp

Hier is de paarse gloed goed te zien
IMGP0907.webp

Gr. Jeroenn

Ik heb een pot Blue Velvet voor je.... (zie te koop topic...)
Gaat de "paarsheid" van je kleur wat benadrukken

Een goede glaze zal veel meer effect hebben dan een wax, ik zou voor de Black Hole gaan.

Black hole voegt wat toe in kleur/glans
exp meer in duurzaamheid. Waarom geen natty's red?

De Black Hole heb ik al, sorry had ik niet echt duidelijk uitgelegd :-d die gebruik ik samen met de Natty's.
Het gaat erom of het zin heeft om de sealant te gebruiken en daar nog wax over te doen?

Natty's red, geen idee eigenlijk, ik heb toen voor de blue gekozen omdat anderen het hadden aangeraden. Waar ik heel tevreden over ben ook.
Maar het is altijd leuk om eens een andere wax erbij te nemen om eens af te wisselen.